TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

@viva: zulke reacties heb ik ook ontvangen toen mijn oma dec 2006 overleed, van ze heeft toch een mooie leeftijd bereikt (is 83 geworden) maar dat maakte het voor mij niet minder moeilijk mensen kunnen altijd zo makkelijk oordelen

Toos ik heb 11 jaar een waterbed gehad, in het begin lag het lekker, naar mate hij ouder werd ging hij uit zijn fatsoen hangen, dus was het comfort er af, we hebben nu vanaf september een boxspring heerlijk…Tja en een waterbed heeft met gewicht te maken als je hem koopt op je eigen postuur is er niets aan de hand, maar als je hem van een ander hebt, is het altijd behelpen.

@tkl: beide hahaha

Linda het wordt dan hoog tijd dat jou bed eens even een goede beurt krijgt, kom te kijken hoe hij zich gedraagd bij overbelasting hihihihi

haha

Viva,hahahaha

@viva: zou die ene steunpoot in het midden dan wel genoeg zijn om t te houden?

:lol: of was dit TE…

haha wat ben jij in vredesnaam van plan Linda :wink: Anders moet je maar op de grond gaan :wink:

stevig genoeg haha

Linda gooi je boekenkast leeg, en leg de boeken in het midden onder het bed…hebben wij ook gedaan toen ik moest bevallen…kan je zeggen voel je niets van.

Linda,hangt er vanaf welke capriolen je allemaal wilt uit halen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

cyn…moet je geen nylon in je vloerbedekking hebben krijg je brandplekken van…

@cyn: is wel stevig genoeg hoor ( valt allemaal wel mee), begin volgens mij echt los te komen ben normaal helemaal niet zo

Viva,op het laminaat of een deken eronder hahaha

haha leg je je matras maar op de grond :wink:

@ toos, waterbed… lijkt me nix…
@ viva + linda, mensen die dat soort dingen zeggen, die weten zich gewoon geen houding te geven en zeggen maar wat om wat te zeggen

@ cyn, nee glicky is gratis, de 1e 21 dg krijg je de premium versie, daarna de gewone, gratis, maar ook die is nog uitgebreider dan bv onestat ofzo… vind ik dan…

En anders moet je een paar keer flink op je bed gaan springen… merk je vanzelf of hij stevig genoeg is :wink:

@ linda, tis besmettelijk!

Bloem: heb je die site nog een keer?