@mk: jullie hotel ziet er ook goed uit
@ linda, ik zou mn bek echt niet kunnen houden en iets zeggen van: zeg je loopt wel erg dichtbij, als je dat vaker wilt doen, moeten we maar eens een filmpje pakken/ samen eten./ ijsje halen etc :unibrow:
@ viva + toos, pppffff mensen die zeggen: tis maar een hond… jaikssss
dat mn ex me verliet, och… opgeruimd staat netjes, maar mmnn eigen harige stuiterballetjes… gaat nu na dik 2,5 jaar nog steeds geen dag voorbij dat ik niet aan hen denk…
@ mk, met zn 13-en!! echt een invasie! hahaha, wel leuk, kan iedereen een beetje op mekaar letten en heeft iedereen ook rust enzo…
Ik zie net dat ik een bezoeker op mijn weblog heb gehad uit USA… en 1 uit Diyarbakir… Jammer dat er niet bij staat wie het is!
@Marion: Het is fijn dat J. nu weer ongestoord naar school kan, maar inderdaad sneu voor het andere ventje. Je weet ook niet wat er in dat koppie omgaat en waarom hij zich zo gedraagt want er zal ongetwijfelt een reden voor zijn. Moeilijk hoor.
@MK: We zijn in jamaica op zijn sterfdag, maar ik ga daar niet triest zitten zijn. Daar heb ik alleen mezelf mee en mn vader zou het niet gewild hebben. Dusss ook die dag in de hangmat met een cocktail in een kokosnoot
HAHAHAHA daarom twijfel ik aan Clicky ik zou gék worden van nieuwsgierigheid
haha ik heb het van OneStats… en wordt nu al gek hahahah… Wel veel bezoekjes uit Belgie …
Kaylo ![]()
Roanna, buffetkast gekocht en het gaat gelukkig de goede kant op met je broer.
Mk, Side… lekker hoor… wij zijn naar Side Star Park geweest, een erg chic hotel met heerlijk eten
Toos, nog 2 dagen crocken en dan zwemmen met dolfijnen… dikke knuffel… maand januari is dus niet jouw maand …
Bloem mag vandaag meekletsen…
Linda in :wub: ben benieuwd wat hij vanavond doet
Viva is aan het werk, ook ik was hier om 7:30 uur aanwezig… merk dat ik irritante mensen iets minder ruimte geef om irritant te doen… maar ik blijf verder beleeft… pffff
Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes…
Ik kan dat ook niet begrijpen dat mensen oordelen dat het “maar” een hond was. Onze vorige hond was echt mn maatje en het deed echt pijn toen hij weg was. Toen we een week later toch weer met een pup begonnen was achteraf wel goed. We zagen hem niet als plaatsvervanger van de oude hond, daar waren ze te verschillend voor. Maar het verlies deed wel minder pijn
@Damber: Ook voor jou een dikke :kus:. Ik heb een buffetkast gekocht, maar het is je vergeven hoor
Veel mensen zien hun hond als hun kind… En terecht… Je leeft toch gemiddeld 13 jaar met zo’n beessie!!!
@ beps, getclicky geeft veel meer info dan onestat
@ cyn, ja diyirbakir, die komt bij mij vandaan, heeft doorgeklikt op jouw log
kijk
dat kan ik allemaal WEL zien… ![]()
@ toos, ik beschouw de cockers van mn ouders ook als zusjes
merk zelfs de laatste dagen dat ik echt knuffel zin heb
was gisteren bijna naar de boerenbond gegaan om konientjes te knuffelen, maar bedacht me later dat dat nie slim is
maar vanmiddag weer naar pa en ma, dus weer hondjes op schoot ![]()
GetClicky betaal je voor toch?
We hebben net voor oud en nieuw een nieuw mandje gekocht, werd net gebeld, matras is er al. We hebben vorig jaar het waterbed van mn broer overgenomen omdat de onze lek was. Krijg je he als Hub zijn naaldhakken aanhoudt in bed:lol:. Maar mn broer weegt ongeveer het dubbele van mij en er zit een lendesteun in. Moet me nu iedere morgen eerst in model wringen voor ik uit bed kan rollen.
@toos: slaapt ie verder wel lekker? Mijn nieuwe bed slaapt heerlijk moet alleen nog goed uitgetest worden hahaha
Toos, volgende keer als de nieuwe matras er is hub zijn naaldhakken afpakken…
ach het is maar een hond of het is maar een kat, mensen die dat zeggen, hebben geen dieren, anders oordeel je niet zo…je hebt een paar dagen het gevoel of er iets geamputeerd is…en mensen die zo’n oordeel tegen mij zeggen, kunnen hun lol op geloof me.
Linda,uitgetest of ingeweid:unibrow:
het waterbed, nee het slaapt zo beroerd en over de rest zullen we het maar niet hebben:D. Tja tijd dat je nieuwe bed echt uitgetest wordt:wub:
TRL: hahahaha ik denk beide ![]()
sorry :redface: