TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

Kenia, ja ik zou wel willen… maar ja negatief nu he!!! Nee dan kunnen we altijd naar Thailand ofzo… Of gewoon mexico, jamaica, dominicaanse, etcetc!!

Bloem: voor mij denk ik voorlopig even geen Turkije meer… Heb het wel ff gezien… Begrijp me niet verkeerd, heb het altijd super gehad, maar er is nog zoveel meer!!!

@ cyn, tell me about it!! hahahaha i know!

@ linda, nog leuke dingen vandaag? behalve de training dan :wink: gewoon lekker een dagje relaxed en lekker vrij?

Maar eens gaan proberen met huiswerk bezig te gaan, ben met een inzendopgave al weer druk bezig hoop deze vandaag in te kunnen sturen, daarna nog twee te gaan en heb het 2e vak af, dan het programma al voor de helft af dus 9 maanden studie gedaan in 4 maanden tijd, dus na 1 feb nog maar de helft te gaan doe daar zeker geen 9 maanden over haha

@ linda :thumbsup: goed bezig hoor… petje af!

@bloem: nu effe wat huiswerk doen, om 12.30 uur met mams boodschappen doen verder niet gepland training blijft t leukste vandaag hahaha hoop dat t net zo wordt als vorige week kan t haast niet omschrijven maar als hij je echt opzoekt bij begin inlopen en zo dicht bij je komt lopen dat je echt voelt dat je zo dicht naast elkaar loopt daarna weer zo lekker gekletst over van alles en nog wat oh dan wordt ik helemaal gek van binnen haha weet niet of ie me vanavond weer zo opzoekt anders zorg ik wel dat ik naast m kom te lopen

Linda : :wub:

:wub:

hahahaha… :wink:

2 zielen 1 gedachten

great minds think alike!!

maareuhmmm linda…
als jij zo sterk voelt dat hij je op komt zoeken
waarom zeg je er dan nix van!! archhh ik zou echt gek worden!! hahahaa…
om niet een stapje verder te gaan dan… hihi…

@Bloem
Het jochie zit niet meer in de bus … hij zit nu intern.

@Cyn
Tuurlijk gaat Maleisië door, is toch best in trek op het moment of niet? En anders nog genoeg moois om te ontdekken maar je noemt zelf al een mooi rijtje op.

@Filiz
Ook een fijne dag. Zijn de kids al wat rustiger?

@Linda
Echt superknap dat je al zo ver bent met je studie!
Weer trainen vanavond, we duimen voor je dat ie weer langs je komt lopen :wub:

@ marion, owh meteen niet meer in de bus, beste oplossing voor iedereen

@bloem: was vorige week echt heel verbaasd toen ie dat deed kwam ineens zo onverwacht tijdens inlopen moest ie veters strikken ikke ben bij m blijven staan rest vd groep liep verder haha, kwam voor mij zo onverwacht dat ik effe niet meer wist wat ik moest denken hahaha maar t voelde wel heel erg goed probeer ook gelijk met hem naar parkeerplaats te lopen mss dan effe kletsen enzo

@marion: graag net zo dicht naast me als vorige week hahaha, was echt zo dicht naast me dat je m gewoon kon voelen haha

heb van de week meegdaan met een prijsvraag waarmee je een skivakantie kunt winnen, jullie snappen natuurlijk wel wie ik meevraag als ik win naast J. ken ik verder niemand die kan skieen ( ik ook niet, kan ie me dan mooi leren )

Goeiemoggel;
Ben ook present vandaag.
@Viva: Gewoon weer aan het werk en een verdoofd gevoel. Het is waar het lijkt voor jezelf alsof de wereld stilstaat, maar alles om je heen gaat gewoon door. Toen ik onze hond had laten inslapen was het ohhhh het is maar een hond, maar het is toch al die jaren een deel van je leven geweest. Sterkte meissie
@Cyn: Nog geen zekerheid over maleisie, zou me daar ook niet happy bij voelen
Las iets over jamaica, wie gaat er naar jamaica:unibrow:
@Marion: Gelukkig dat het goed gaat met N haar moeder en dat ze het zelf naar haar zin heeft
@Linda: Knap hoor, zoveel zelfdicipline
@Beps: Lekker plekkie vandaag
@Bloem; Ook een lekker plekkie en lekker rustig

Marion: Ja maleisie is best wel populair… De reis die ik ga maken gaat deze maand en volgende maand al wel door… Dus verwacht/hoop dat de mijne er binnenkort ook tussenstaat!

@Bloem
Tuurlijk is het fijn dat J. nu niet meer afgeranseld wordt. Maar aan de andere kant … heb ook zo’n medelijden met dat manneke. Hij zit natuurlijk al veel langer niet lekker in zijn vel. Een kind gaat niet van de een op de andere dag intern. Wat gebeurt er allemaal in dat koppie, wat heeft er thuis allemaal afgespeeld dat moeder (ouders zijn gescheiden) de zorg voor het kindje niet meer alleen aan kan. Heb veel aan hen moeten denken het weekend. Maar ben ook ontzettend dankbaar dat onze vent lekker iedere dag naar huis komt.

@cyn
Heb je het uitgezocht, heb je geboekt en dan … wachten. Ik hoop dat je snel hoort dat het doorgaat.

@viva
Je weet dat het het beste was voor het beestje, maar je gevoel hè. Sterkte ermee!

@viva
We hadden ook eerst het idee om naar Side Star Park te gaan, maar de anderen vonden Side Star er toch leuker uitzien en het ligt direct aan het strand. Ik ben er al 3x eerder geweest, ik weet dus dat het een leuk hotel is.

@marion
Gelukkig maar dat dat jongetje niet meer in de bus zit, probleem vanzelf opgelost. Wie weet wat voor problemen je anders misschien weer krijgt met de ouders als je er iets van gaat zeggen.

@toos
Ziet er echt super uit joh dat hotel en dan ook nog die dolfijnen.
Genieten mag best hoor, je bent hem toch niet vergeten.
Wij zijn dit jaar op de verjaardag van mijn vader op vakantie. Mijn moeder gaat ook mee, we zullen daar een borrel op hem drinken!

Toos: geen idee wie er naar Jamaica gaat :wink: