TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

@ cyn, tuurlijk gaat t door! en zo niet, neem je een andere ;)!

@roanna: succes met je beoordelingsgesprek en veel plezier in den haag

zo ga me maar eens aankleden en dan wat doen

Bloem: ja we hadden al gekeken voor een prive-rondreis met chauffeur… Dat is namelijk ook gewoon een optie :wink:

@ cyn, kan ook
ik zou gewoon kijken naar een goed alternatief… zat andere organisatie’s die dezelfde reis aanbieden, dat weet jij ook maar al te goed, ja toch?

@Bloem: Deels met je eens… In dit topic vraagt iemand om info aan iemand die DRIE JAAR geleden een reaktie heeft achter gelaten…
Over het algemeen is het vaker dat men nog vragen heeft dan info met toegevoegde waarde…
Iets als werken wordt toch niet steeds opnieuw geopend, of juist gesloten? Maar ik word er wel moe van dat als iemand ineens iets geboekt heeft ofzo, of ineens verliefd is geworden op 1 van de plaatsen een topic ophaald van anno pre-historie…

Maar goed, Hans is de beheerder en voert door hoe hij denkt dat het goed is!!

@ beps, ja daarom juist, heb wel eens berichten gehoord van, kijk eerst ff de oude topics door
maar goed, heb t al verplaatst, naar de sticky over dit onderwerp

@ de rest, sorry voor dit gedoe… zit nog half te slapen…

Bloem: ja zat alternatieven, echter mijn familie is behoorlijk aan deze periode gebonden… En dan wordt het al een stuk moeilijker! En 3 weken voor vertrek wordt het aanbod al wat minder… Maar ach komt wel goed :wink: We gaan er gewoon vanuit dat deze doorgaat!

@cyn: duim voor jullie dat t doorgaat

@ cyn positief denken, dan gaat t cker door!!

Precies :wink: En anders ga ik al mijn klanten die reis gewoon aanbevelen op 08/04 haha net zolang tot hij doorgaat!

@ cyn hahahhaa das idd een super idee!! wel een beetje leuke mensen dan he?
en ach, anders ga je toch gewoon weer lekker naar turkije… ik ken nog wel iemand die met je mee wilt…

@cyn: is ook een optie

Bloem nieuw topic over de ziekte van Chrone en rondreis thailand, misschien dat jij hier antwoord op kan geven…

@Cyn: Tuurlijk gaat t door, en anders… ga je toch gewoon naar Kenia( :wink: )

@ viva zal eens gaan kijken…

hahahahaa
of dus gewoon turkije :hihi:

goede morgel all…

ook ik ff snel binnen wippen om goede morgen te zeggen…ne ff ontbijten dan werken…tot vanaaf allemaal en een fijne dag…xx

@ filiz, jij ook een fijne dag

@ viva, bedankt voor de tip, heb meteen gereageerd…

@filiz: goedemorgen een fijne dag