tot morgen allemaal
:idea:
mornink!!
ben ik de 1e? en tis al zo laat…
ff globaal terugscannen
Hihi, ikke eerst met hubbie bakkie gedaan…
Goedemorgen
Ook ik nog niet teruggelezen, ga ik zo doen, en dan hollen naar het werk…
Tot straks!
owh jeetje… allemaal :crybaby:
@ viva en damber, sterkte vandaag en de dagen erna, heel dapper en moeilijk om naar de DA te gaan :kus:
@ MK, owh lekker met zn allen naar side!! heerlijk hoor!
de rest… solly…
goedemorgen,
Viva en Damber,heel veel sterkte met het verwerken :kus:
MK,ook lekker geboekt een leuk vooruitzicht en met 13 man moet het vast gezellig worden.
Toos : 24 januari - JAMAICA**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Ikke ondertussen op een HEERLIJK plekje op het werk, dus hopelijk niet te druk…
Tot straks
ikke op dezelfde plek op t werk als anders, maaaaaarrrr tot vanmiddag zonder collega’s!!!
dusssssss ![]()
KLETSEN!!! :lol: :lol:
jup jup
heb alleen weinig te vertellen want lag gisteren om 7 uur al in bed en om half 8sliep ik al
beetje jammer dat de huisgenoten de droger om kwart voor 11 aanzetten, maar vooruit, heb daarna lekker doorgeslapen…
goedemorgen allen,
ben op kantoor, maar ben er ook niet,
heb bijgelezen, maar er is weinig blijven hangen.
ja alleen dat mk naar side star gaat…wij zaten er naast side star park…leuke omgeving, klein straatje en dan heb je het strand heerlijk.
@ viva, owhwh jee he, gewoon vandaag werken?
vreemd dat de wereld gewoon door gaat, terwijl je je zo rot voelt he?
ik verbaas me er soms ook wel eens over, dat ik mezelf zo rot voelt, maar dat de wereld gewoon doorgaat… aan de ene kant erg confronterend maar ook wel geruststellend…
ik zou zeggen, doe een beetje rustig aan…
kussie
Ik kom ook alleen maar even goedemorgen zeggen. :dag:
Ga zo poedelen, koffie drinken en dan wat eerder naar het werk, voor eerst dat uitgestelde beoordelingsgesprek, even werken en dan om 13.45 klaar staan, om met de bus naar Den Haag te vertrekken. Vanmiddag dan eindelijk de uitslag…wie had/heeft het beste bedrijfsrestaurant.
Ik wil jullie allemaal ook werkse of een fijne vrije dag wensen en Viva nog extra sterkte. :kus:
Tot vanavond :dag:
@ roanna veel succes/ plezier en enjoy den haag! doe miere de groetjes!
Goede morgen …
Bijgelezen maar het is TE veel vanaf gistermorgen!!!
N. heeft het prima naar haar zin en geniet met volle teugen.
Met moeders was het ook goed, ze heeft maandag bloed bij gekregen en dat begint ze nu te merken, voelt zich minder moe nu. Dialyseren was maandag ook gelukt dus dat is weer een zorg minder. Hopelijk gaat het vandaag ook goed. Ook zijn er maandag longfoto’s gemaakt om te kijken of er vocht achter de longen zit. Staan voor de komende tijd nog wat onderzoeken gepland, ze vermoeden dat ze een breukje heeft in het middenrif en dat kan de reden zijn dat de druk in de chunt niet voldoende is.
@Viva-Damber :kus:
@MK
Ook lekker in het lijstje!!
Gaat een hele volksverhuizing worden … maar wel gezellig met 13 man naar naar Side!
ja vreemd, het huis is vreemd…ik voel me leeg…en waar mijn hart zit, voelt het als een steen, maar tijd heelt alle wonden dus ook die van mij…maar het blijft moeilijk…
@Beps
Een goed plekje dus lekker veel kletsen vandaag
@Bloem
Het rijk alleen deze morgen dus ook kletstime voor jou
@Roanna
Succes met het beoordelingsgesprek en hopelijk gaan jullie met de prijs naar huis!
@Viva
Al aan het werk. Van de ene kant wel prettig want je bent niet in je uppie in een leeg huis maar aan de andere kant ook moeilijk om je gedachten er bij te houden.
@ marion en hoe gaat ie op de boerderie? Busgenootje van J. al iets rustiger??
@ viva, ja precies zoals je het zegt, tijd heelt alle wonden, maar ja, daar heb je nu zo weinig aan…
@Viva: maar het is zo jammer dat de tijd zo lang duurt en de wond zo pijnlijk is!!! Voel wat je voelt, en dat mag… Sterkte en kracht voor vandaag, die van morgen stuur ik je morgen dat is balast voor vandaag! Dikke kus…
Hier DRUKKKK
@Marion: mooi dat de moeder van N goed gaat. Ik zal aan haar blijven denken!!
Nou ik ga weer wat doen!!!
Goeiemorgen…
Viva+Damber: heb met de tranen in mijn ogen jullie verhaal gelezen, en kan jullie alleen maar sterkte wensen. Voor Beauty is het beter, maar voor jullie zal het erg pijnlijk zijn! Geef het de tijd! :kus: voor jullie!!
Mk: Super!!!
Side star… Lekker vooruitzicht!
Dat haat ik wel van mijn Maleisie-reis… we weten gewoon niet of het wel doorgaat… Dat wachten wordt ik nu al gek van ![]()
Verder weet ik het ff niet meer!