@Toos: Ik net net nog even een keer gekeken. Wat mooi toch he? ![]()
nee vergeten doe je het niet, het krijgt een plek in je leven, en genieten mag.
oh wat super, zwemmen met dolfijnen, wordt nu echt jaloers;)
Het lijkt me prachtig daar, ben zo benieuwd.
Ben je lekker een avondje vrij Seray? Hoor je nog wel eens wat van je pleegzoontje
ben benieuwd naar je verhalen als je terug bent:)
ja ik ben idd lekker een avond vrij, hoor af en toe via via wel hoe het met hem gaat, maar niet zo heel veel, omdat het voor mijzelf ook erg moeilijk is om wat over hem te horen, op dit moment kan ik daar nu niet goed mee omgaan
Kan me wel voorstellen, is ook best heftig hoor
zo ben ook weer thuis
toos - ja idd, zodra de scherpte er af is, zal het wel beter gaan
linda- lekker gewerkt?
@seray: ja op zich wel lekker gewerkt, maar was echt niet druk, had wel wat drukker gemogen
@toos: ziet er echt gaaf uit zeg!
linda- dat is wel minder dat het niet zo druk was, tijd gaat dan ook vaak langzamer, maar je hebt het er voor vandaag weer opzitten:)
goede avond all…!!
ikke net terug van trainen…maar wat een wind…was niet te doen om een bal in de goede richting te krijgen
@viva&damber…:kus:moeilijke dag voor jullie geweest…
het is echt heel erg…maar de rest ben ik alweer kwijt…alhoewel…er gaat iemand morgen naar den haag…(weet ff niet meer wie)maar iig veel plezier!!
filiz- pff trainen met dit weer, zal geen lolletje zijn geweest, en de bal niet in een goede richting krijgen door de wind is ook niet handig
ikke mag morgen weer trainen
linda- dan hoop ik dat je wat beter weer hebt morgen!
ja hoop ik ook afgelopen zondag met wedstrijd ook veel tegen wind in moeten lopen
ik ga naar mn bedje…slaap lekker en tot morgen…xx
@filiz: slaap lekker tot morgen
filiz welterusten
voor alle andere ook slaap lekker! want ik ga nog ff tv kijken en slapen
@Filiz: Slaap lekker
Ik ga nog even bankhangen en dan ook naar mn mandje toe:slapen:. O ja niet het :idea: en de verwarming vergeten hoor. Truste:dag::dag:
ik ga ook stoppen ga er vandaag maar eens op tijd in