TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

@Viva en Damber: Maar goed dat jullie deze stap hebben genomen, hij zou jullie dankbaar zijn:kus:
@MK: Ook al geboekt, lekker gevoel he
Net weer terug, heb een buffetkast via m*rktpl**ts gekocht. Hub gaat hem zaterdag ophalen

goedenavond,

heb alles terug gelezen, maar niet veel blijven hangen

damber & viva- wat een verschrikkelijke dag voor jullie, heel veel sterkte (k)

marion- nog gefeliciteerd met J en gefeliciteerd met je vader

sorry dat ik de rest vergeten ben

@MK: Oh, dat is een mooi hotel zo te zien. Met 13 man… gezelli zeg!

@Toos: Toch nog geslaagd voor het buffetkastje. Goed zeg!

mk - lekker de vakantie geboekt!

toos- buffetkast gekocht, leuk

Ja hij zag er mooi uit en geen waaibomenhout
@MK: Gezelli met 13 man
@Seray: Alles goed??

@Damber en Viva: Onthoud hetvolgende:
zij die niet meer met ons zijn zijn niet meer waar zij waren maar zijn altijd waar wij zijn!!!
Pas als ze dat niet meer zijn, zijn ze echt niet meer…
Dikke :kus:

@MK: Lekker… geniet!!
@Toos: Mooi dan, dus het weekend de kast inruimen!!!

Hier niets te melden, hubbie compie aan het ‘repareren’ weet alleen niet wat er ‘stuk’ was…

@ toos- ja het gaat wel, hoe is het met jou? nog maar 2x crocken toch? en dan heerlijk op vakantie!Hoe lang gaan jullie?

@toos
Weer een kast rijker.
Het mooie van m*arktplaats, hij heeft geen 8 weken levertijd.

Nee dat is het voordeel van marktplaats
@Seray: Hoef alleen het weekend nog te crocken en dan :vak02:. We gaan 9 dagen

toos - heerlijk, hebben jullie wel verdient!

Ja heb er ook echt zin in.

toos, kan me voorstellen, waar in jamaica gaan jullie heen?

Januari is de maand waarin mijn vader ziek werd en overleed. Ben daarom wel blij om het straks achter me te laten en te kunnen genieten. Want dat ga ik doen, zeker weten

Wij gaan naar Ocho Rios, ligt aan de noordkant van het eiland en is de plaats waar de meeste dingen te doen zijn

oh dit is dus een heftige maand voor jullie qua herinneringen, en nu alles is afgerond is het nu idd tijd om lekker te gaan genieten daar en erna

http://www.riu.com/nl/ocho-rios-jamaica.html. Dit het hotel waar we heen gaan

ok, gelijk ff opgezocht op de kaart:) heb ik een idee waar het ligt

wauw, dat ziet er echt super mooi uit zeg!

Precies, vergeten doe ik het niet, dat moet slijten. Maar moet gewoon de draad van het leven oppakken en daar hoort genieten bij. Mijn vader zou niet gewild hebben als ik daar triest zou zitten zijn

Het is echt mooi. We spraken op de vakantiebeurs met een man die het ook kende. Hij zei dat we een goeie keus hadden gemaakt. Ocho Rios heeft verder niet veel, maar 10 minuten er vandaan ligt een mooie waterval en willen we zwemmen met dolfijnen.