TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

nou ik in P-jees…
lekker slapen, tot morgen :dag:

Ja, ja, bietje veul zin an he? :vak02:

Doegggggggggggg :dag:

Ikke morgen naar Den Haag! :wink:

Lekker rustig hier ?

Storm is hier serieus aan het toenemen. Planten liggen her en der in de tuin en ook de tuintafel moest eraan geloven. Ligt achteraan in de tuin ! Leuk ! :frowning:

Ga eerst eten dan, kom later nog wel eens gluren !

Kalfslapjes met sperzieboontjes ! Mmmmm

Hallo dames :dag:

Sorry, heb alles bijgelezen, maar niets is blijven hangen…

Beauty is vredig ingeslapen… we hadden om 14:00 uur een afspraak… de hele dag tegenaan zitten hikken… om 13:00 uur dachten we dat we hem geen spuitje hoefde te laten geven… hij stikte bijna op de bank… Om 13:50 uur waren we bij de da, wilde het kanjertje nog in gevecht gaan met een hondje die in de wachtkamer zat… wij dus naar buiten, zodat hij rustig bleef… Buiten regende het pijpenstelen, ergens vreselijk maar aan de andere kant bleef je er een beetje ‘nuchter’ van… Om 14:00 uur dus weer naar binnen, Beauty gedroeg zich als een macho… staart omhoog en oortjes omhoog… en maar blaffen en grommen… om vervolgens half te stikken omdat hij zich zo druk maakte… We zijn uit beeld gegaan van die andere hond… Beauty moest nog even gewogen worden… 7.95 kilo… Om 14:20 uur konden we pas naar binnen, hyper als dat hij was… al die tijd inhouden om maar niet te gaan brullen… Enfin de kamer binnen… Beauty op de tafel gezet… De da zei dat hij er goed uitzag… oke, met een brok in je keel vertellen waarom je precies komt… De da dacht n.a.v. ons verhaal dat er veel vocht achter zijn longen zat, er vocht in zijn buik zat en hij hartproblemen heeft. De da pakte een spuitje (om zijn spieren te verslappen)… deze prikte ze in zijn bil… hij begon onwijs te huilen… door merg en been ging het… dit zo’n 10 seconden… daarna op schoot gepakt en je voelde hem verslappen… de verslapper heeft ongeveer 3/4 minuten zijn werk moeten doen… hij was aan het vechten… daarna lag hij heerlijk te slapen… toen nog het genadespuitje en het was over… ik kon hem alleen maar over zijn bolletje aaien en zeggen hoeveel ik van hem hield. Even flink afscheid genomen en toen naar buiten gegaan. We zijn in de auto gestapt en zijn gaan rijden. We zijn even naar buiten gegaan… even flink zitten roken en koffie drinken bij de lunchroom waar we altijd komen… nog even door de winkels gelopen… en nu thuis… eten op, echt trek hadden we niet… De spulletjes van Beauty zijn weggegooid… nu alleen het lege gevoel… de eenzaamheid… de stilte… alleen foto’s en herinneringen… en tranen… veel tranen…

Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes!!

Ik ga afsluiten… Viva komt zo nog even

Meisjes, dank jullie wel voor alle lieve woorden, helaas ze helpen nu nog niet, maar dat komt nog wel…
heb ook wel bijgelezen, maar ben als een vergiet, weet echt niets meer…
Damber heeft hierboven precies verteld hoe het allemaal gegaan is…maar het is en blijft k*t…we hebben allemaal hetzelfde gevoel, en zijn allemaal leeg van binnen…gisteravond iedereen eigenlijk al afscheid genomen van onze kanjer…een groot tranendal en dat is het vandaag weer…pfffff…om je hersens en je hart op een lijn te krijgen dat zal een poosje duren, natuurlijk weten we dat het beter is, het snurken wat hij al een hele tijd deed bleek dus niet snurken te zijn, maar gewoon dat hij het benauwd had…na de eerste prik lag hij dus echt te snurken en ik kan je vertellen dat, dat heel anders klonk…
Ik moet er ook niet aan denken dat hij was gestikt in zijn eigen vocht, dat is iets wat je niemand gunt en zeker onze woef niet…
sorry voor ons ego berichtje vandaag…maar toch voor jullie allemaal een dikke kus voor alle medeleven…het zal wel slijten maar nu nog ff niet.

@Viva en Damber:

KANJERS!! :kus:

Even een hartekreet die ik op het net gevonden heb:

Van een moment genieten is ervaren dat je herinnering aan het maken bent!

(Auteur: Gemaine.)

Meiden allemaal tot morgen…vanavond zijn we niet echt in the mood zeg maar.

knuffel voor iedereen…doei…

Heel begrijpelijk. Sterkte ermee allemaal daar bij jou thuis. :kus: :dag:

@viva en damber :kus:

:jamaica:Toos : 24 januari - JAMAICA**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:**

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

Even het lijstje opgezocht, want ik mag erin!

@MK: Oh meid, heerlijk voor jullie. :dag: Goed nieuws dus!

@roanna
Ik dacht al dat ik helemaal alleen was.
Ben ook wel blij hoor, dat het geboekt is. Nu alleen nog maar wachten totdat het zover is.

@roanna
Hoe gaat het met je broer?

viva en damber : heb met tranen in de ogen jullie berichtje gelezen. Aangrijpend. Ik kan niet meer doen dan jullie heel veel sterkte te wensen. Put misschien troost in de mooie herinneringen die jullie van je hondje hebben. :kus:

@MK: Het gaat boven verwachting goed met mijn broer. Hoeft niet aan de chemo enzo en nu alleen nog even goed herstellen van die zware operatie en een beetje rustig aan doen. Thanks! :kus:

Wel hotel/appartement gaan jullie in Side MK?

@roanna
Dat valt mee dat hij geen chemo hoeft. Het herstel zal wel een tijdje duren zeker, als het maar goedkomt.

Wij gaat naar Hotel Side Star, met 13 man. Is wel een zorg minder dat alles nu rond is.