TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

@Toos: Ja hoor. Klaar met opruimen en een bietje gesopt.

Heb je de foto’s van van de vakantiebeurs hier al bekeken? Staan ook hele leuke klapstoeltjes op! :lol:

Doeg… :dag: :dag: :dag:

Minder dan 10 dagen, echt waar?? Was even vergeten wanneer ook al weer:p

Met een tasje er an?? Doegggg, werk ze:dag:

Roanna, ja graag gedaan hoor…

Heb me net ingeschreven voor een bliksembezoek aan een europese stad… Einde van de maand hoor ik of ik meemag!! :biggrin:

waar kan ik de foto’s vinden van de vakantiebeurs dan ?

Bij mij staat linksboven : Vbulletin
Bij jullie ook ?

@cyn…hmm das een mindere manier om wakker te worden…!!

Foto’s zijn er ook af ! :confused:

Cyn,welke stad of is dat nog een verassing ?

surprise surprise… Hoor je weer bij vertrek… Maar is echt een bliksembezoek… s’morgens heen s’avonds terug :biggrin:

@Cyn: Nou en, als je mag heb je toch weer iets leuks gezien, of ben je ergens geweest toch!!

Huis bijna klaar, alleen nog stofzuigen en dweilen. Hubbie doet t dweilen, das te zwaar voor mij, dus ik doe het stofzwiepen!! Straks dus als hubbie er is…

Zelf ook gereinigd…oke mn vrije dag begint!

Cyn,leuk leuk leuk,maar kan dan ook zomaar Amsterdam zijn dan …

Nee… ja gaat wel vliegen!!! Dus even afwachten of ik mee mag… O*D heeft ook een studiereis Bali en Mexico… maar daar moet je 3 jaar ervaring voor hebben… en ik zit op 2.5 :frowning:

beps : lekker genieten van je vrije dag met hubs. Heerlijk toch ?
Geniet ervan !

@cyn…we duimen dat je mee mag!!

@beps…nu echt vrij…lkkr niks doen!!

hmmm moet zo weer werken van 13-21 uur

en dan morgen weer lekker mijn vrije dag met o.a. studie, boodschappen en natuurlijk niet te vergeten de training hoop dat die weer net zo gaat verlopen als afgelopen week

@ linda, leuke vooruitzichten

@ cyn dat gaat vanzelf, gewoon zitten waar je zit, enneuhm… praag? kopenhagen? londen?

@ beps, druk!! :wink:

@ roanna, kijk anders even op www.verrereizen.pagina.nl of misschien www.maleisie.pagina.nl
daar heb je ze allemaal op een rijtje!

@ toos crock ze, nog ff een dagje of wat crocken en je mag je voorbereiden op vakantie

ikke al helemaal in de wk sprint modus… zo’n zin an!! hihihih…! whahahaha…
archhhh

owh ja
@ filiz, lekker igg de rest van de dag vrij… nog plannen?
@ marion, hoe is het met N? en haar mamma? en gefeliciteerd met je pappaaaa

druk…NO WAY!!!

Zit lekker tv te kijken, poezen te kroelen en te wachten tot hubbie thuis komt haha

Bloem: ja zou allemaal kunnen… Rome, Berlijn, Parijs noem ze maar op!! Kan allemaal :wink: