@marion: gefeliciteerd met je vader!
Gaaaaaaap… Goeiemorgen!!! :dag:
Goedemorgen allen.
@Kaylo:Hier ook alles gewoon nog oranje Kaylo. Er was wel even een venstertje in beeld dat ze even gingen upgraden of zoiets.
@ Marion: Gefeliciteerd met je vader en wens hem nog vele goede en gezonde jaren.
@Cynthia: Mag ik vragen…? Waar ik het beste info kan zoeken voor een niet al te duur reisje naar Maleisie? Als het kan via mijn emailadres of via een pb hier. We zijn ook al een beetje aan het rond kijken voor zo’n reisje. Als het niet teveel moeite is hoor! Ik wou alleen maar even weten, bij wie, wat en waar ik het beste kan kijken.
@Viva en Damber: Ook ik denk aan jullie. :kus:
@Beps: Lekker al aan de sop? Of toch maar op hubs wachten? ![]()
Verder iedereen nog een fijne dag, wat het ook brenge moge. ![]()
@kaylo: hier ook gewoon oranje, site deed t net wel moeilijk
@roanna: Nee al aan de sop geweest(een deel dan) ga zo verder, nu eerst een bakkie(thee)
Oh, lekker Beps. Ik ook, maar dan aan mijn 2e bakkie koffie. Ben ook een beetje aan het opruimen hier.
Nou sopse nog. :dag:
@Kaylo: En…? Is het beeld alweer normaal bij jou? :drugged:
goede morgen all…ikke alweer terug uit school enkel om iets in te leveren…echt zonde van mn tijd
@beps…vandaag lkkr vrij!!
@viva&damber…sterkte…(K)
@marion…gefeliciteerd mt je vader…!!
@cyn…lkkr uitgeslapen…? heb je wel verdiend na het over werken gister…
de rest ben ik alweer kwijt…sorry ![]()
…
Roanna, ik wil je heel graag helpen, ik heb alleen wel iets meer info nodig… wat willen jullie precies? Rondreizen in een groep? Zelf rijden met een huurauto, of strand?
Hier lag de boel ook even stil i.v.m. upgrade, maar alles is nog BLAUW !
Is iets beter voor de oogjes
Filiz: uitgeslapen?? Ehmmm nee! Haha ik ging om 12 uur slapen, na nog even enorm gesmst te hebben… en zat om 7 uur vanmorgen alweer rechtop in bed… Mijn moeder liet wat vallen en ik schrok me echt dood!!! En nu al weer aan het werk!
@Kaylo: Ja, normaal zou Antonie hier antwoord weten, maarja die is er nu niet meer. Dan weet ik het ook niet meer. Misschien ff de helpdesk een berichtje sturen en ach… dan kijk jij het toch in het blauw.
Was een tijdje geleden hier ook even zo, maar alles is weer bij (nouja bijna) bij het oude. Alleen de namen staan nog steeds onderaan.
@Cynthia: Meer een strandvakantie en dan daar zelf wat onder nemen. Ik heb er best begrip voor, dat je daar nu even geen tijd voor hebt. Al geef je me alleen maar ff een paar namen door waar ik kan zoeken, dan kan ik de rest zelf wel. ![]()
Roanna, ik zou even kijken bij de Jong Intra. Zij hebben altijd vrij veel aanbod!
roanna : komt antonie niet meer ? Is lang geleden.
Het blauw stoort me helemaal niet hoor !
Ja waar is Antonie? Die missen we inderdaad al een tijdje!!!
Goeiemoggel,
Ben vandaag vrij en wat een takkenweer.Tijd om binnenkort het zonnetje op te zoeken:zon02:
@Viva en Damber: Heel veel sterkte vanmidddag, denk aan jullie:kus:
@Beps: Aan de poets vandaag
@Marion: Hut weer glad getrokken, gefeliciteerd met paps:king:. Hoe is het met de moeder van N.
@Roanna: Ook aan de sop, al klaar?
@Kaylo: Hier geen blauw hoor
Bloem had een berichtje gestuurd en Antonie had het druk en geen tijd om te WWen
aah ja Viva+Damber: Mijn gedachten gaan ook naar jullie uit vandaag! Sterkte!! :kus:
@Toos: jij mag niet klagen hoor… nog minder dan 10 dagen en je zit in de BRANDENDE ZON haha!!!
En poetsen… nee das overdreven… gewoon ff de bezem erdoor en klaar…
@Cynthia: Oke bedankt. Ga ik van de week wel ff de gids halen. Terima kasih banjak! Ja, je moet nu wel een beetje Maleis leren he Cynn. :lol: :dag:
Waar Antonie is, weet ik ook niet, maar heb 'm al vanaf 1 Januari niet meer hier gezien. Bloem had een mailtje aan hem gestuurd en een terug gehad, dat hij druk was met het een en ander … dusssss.
Dames, ik ga er ook vandoor. :dag: :kus: Laterssssssss