TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

ik ga er vandoor tot vanavond laat en anders tot morgen

@ cyn
mhwah… parijs… vliegen… neuhj
rome is te veel voor 1 dag, vind ik
berlijn… zou kunnen…
ik gok op praag, kopenhagen of bv salzburg ofzo (oostenrijk/ zwitersland)
hohiohhi

leuk spelletje: gok de volgende bestemming van cyn

@ linda, werk ze! doe een beetje rustig aan

Bloem,Parijs kan best,collega van mij is ook naar Parijs geweest met het vliegtuig.Heb je de spandoeken al af voor het weekend?

Parijs kan heel goed… Maar dat hoop ik niet… Praag+Kopenhagen zou :thumbsup: zijn! Maar rome lijkt me ook erg mooi!! Nou ja we zien wel… als ik mee mag!

mmm
mn horrorscoop vandaag:
Capricorn: You will have to pass up an opportunity you were excited about, but in the end it will be better for you. .

This is not the time to sink a large amount of money into a trip, and it is definitely not a good time to put travel or educational expenses on your credit cards. Resist the impulses coming from your itchy feet and sink that money into savings or paying down debts.

mhmmhhh :tssk: volgens mij is dit een definitieve NO voor hamar en inzell
maar ja, HvN here i come!! ladiedeeeladiedaaaaa

[URL=“http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=395”]

@ trl, tuurlijk!! all laaaaang! :smiley: die ligt helemaal klaar
@ cyn tuurlijk :wink: !! rome is te veel voor 1 dg, lekker op je gemakje doen… te mooi voor haast…

Ach Bloemmie: What ever suits you!! Ik heb het niet op horoscopen… Maar als het jou je bevestiging geeft…

Ikke aan het VERVELEN(erg he…)

@ beps, ja TE erg!!
ga eens wat zinnigs doen… reisje istanbul boeken ofzo?? :wink:

Bloem: ja denk ik ook… maar ik denk dat elke stad voor 1 dag te kort zal zijn! Al krijg ik zo wel een snel maar goed beeld!

:tssk:
brugge, gent, amsterdam, rotterdam, keulen, dusseldorf… toch allemaal steden die na 1 dg wel gedaan hebt
tuurlijk kun je er langer blijven, maar toch
londen, parijs, barcelona, parijs, new york… steden waar je wel meer dan 1 dg nodig hebt…
de rest… ach, kan best :wink: beetje stressen, hier kijken daar kijken a la japanners enzo… :wink:

Londen, Parijs, Barcelona heb ik al gezien… Dus hoop dat als ik mee mag dat het wel iets is wat ik nog niet heb gezien!

cyn : Gent is anders prachtig hoor ! :nod:

owh zie dat we nu ook een israel forum hebben
nice!! :smiley:

cyn…miss wel een dagje maastricht…landt je gewoon in beek :wink:

bloem…had ik maar plannen…ben blij als ik morgen weer aant werk kan (klinkt het erg?) dadelijk m administatie (voor zover ik die heb) bijwerken…volgens mam moet alles op orde zijn als ik verhuis…ach ja, ze zal wel gelijk hebben maar ik lig zeker 2 jaar achter…daarna ff naar de winkel…dan appelflappen bakken, beetje hangen…we zien het wel :wink:

Lunch binnen. Bordje met mengelmoes van groenten en wat pasta. Was lekker.
Hier tamelijk kalm nu, tijd om nog wat te studeren :disgust:

Zo ik heb nu alles gedaan, in etapes, tot hubbie thuis komt…

Nu maar eens voor de tv ofzo…(slapen in DE stoel ofzo)

Beps, ik wil ook slapen in DE stoel… :wink:

Hihi ! Is terug knaloranje nu ! Heb het veranderd; linksonder kan je instellen op “default style”, WW 4.2 of WW 4.1
Default style is dus de blauwe, waarbij alles anders is en deze is de WW 4.2

De blauwe is beter voor je ogen, maar alles verandert, en wordt dus beetje zoeken

Ikke nu de blauwe… Kijkt inderdaad een stuk prettiger!

x