ik weet trouwens nog niet of ik wel vrij kan krijgen op het werk… heb nu een beetje gelobbied… en het lijkt positief uit te vallen hahahah
Ik trek me ook zeker niets van 1 persoon aan… ik kan er pas over meepraten als ik er geweest ben ![]()
Goedemorgen allen.
Wat is het al weer vroeg licht he! Heerlijk. Goed teken.
@Damber: Dat heb ik eigenlijk ook. Ik heb al vakantie geboekt en weet niet eens of ik dan vrij kan krijgen, maar me heb mezelf gewoon allvast op het rooster gezet.:zon:
Nog even over Smartparking op Schip*ol. Als je gebruik wilt maken van die mogelijkheid en aanbieding Smartparking, dien je wel in het bezit te zijn van een CC, wat tevens dan je in en uitrij kaart is. Wij wilden dit vorig jaar ook doen, maar mijn schoonzus die wel een CC heeft, wil/durft er niet mee op internet te betalen en wij hebben er geen.
En wat ik van Linda via MSN begrepen heb, zij en haar ouders ook niet. Ik heb haar doorverwezen naar een bedrijf vlakbij Schipho* die dezelfde service biedt (voor nog geen €50 per week) als Schiph*l en je gewoon kontant danwel met je pin kan betalen.
Zo, ff douchen. Meisjes…werkse weer he! ![]()
Ja klopt, wel een CC nodig. Maar hebben al 2 keer zo geparkeerd, en dat gaat prima dussss!!!
Nu maar aan het werk!
Damber,zal wel lukken toch om vrij te krijgen?Anders heb je een probleempje…
hihi, heb ik ooit ook gehad. Al begin dec mn vakantie in september geboekt, op mn werk doorgegeven: Gingen ze op tilt…ik had nog geen vakantieaanvraag gedaan… JA EN??? Het is 10 MAANDEN VERDER…kan je toch inplannen… Niet in hoogseizoen niets… Tuurlijk mn vakantie toegewezen gekregen :lol:
Goeiemorgen,
@Beps: Keelpijn, zou het besmettelijk zijn. Beterschap hoor
@Kaylo: Ook weer aangespoort
@Damber: Niks van aantrekken hoor, Er zijn er altijd bij die zeuren en waar niks goed is
Wij hebben een aantal keer safeparking gedaan, beviel best goed, nadeel is soms dat je op de bus moet wachten. Taxibedrijf in aalsmeer ook 2 keer en prima bevallen. Kostte 40 euro voor 8 dagen en gehaald en gebracht, koffers worden voor je in de auto gezet.
Mijn vakantie is ook nog niet officieel toegewezen, maar was de enige op de lijst in die weken. No problemo dus
Dit kreeg ik net van mijn broer, hij werkt in de computers en kreeg dit bericht binnen
Virusssss!!!
Je harde schijf zal crashen en iemand anders op het Internet neemt jouw naam en password over.
Het is nog maar pas in circulatie, vanaf dinsdag. Het is een nieuw en heel gemeen virus waarvan weinig mensen op de hoogte zijn.**
Een nieuw virus werd pas ontdekt en volgens Microsoft normen is dit virus het meest (?) vernielend ooit!!!**
Dit virus werd gisteren namiddag ontdekt door McAfee en er werd nog geen bescherming ontwikkeld.
Het virus vernietigt gewoon Sector Zero van de harde schijf, waar alle vitale informatie van de computer gestockeerd is.
Het virus werkt als volgt:
Het verzendt zich automatisch naar alle adressen van uw ‘address book’ onder de naam ‘A Virtual Card for You’.
Zodra de zogezegde virtuele kaart geopend wordt, blokkeert de computer en moet de gebruiker heropstarten.
Op het ogenblik dat de toetsen ‘ctrl+alt+del’ of de reset toets gebruikt worden, vernietigt het virus Sector Zero, wat een definitieve vernietiging van de harde schijf betekent.
Volgens CNN heeft het virus gisteren in een paar uur tijd paniek gezaaid in New York.
Open dus geen e-mail met als onderwerp ‘A ?virtual Card for You’. Zodra u zo 'n mail ontvangt, moet u deze ?onmiddellijk deleten.
Bovendien heeft Intel het bestaan van een andere zeer vernielende virus aangekondigd.
Indien u een e-mail ontvangt met ?als onderwerp ‘An Internet Flower for You’, moet u deze onmiddellijk deleten, zonder te open.
Het virus vernielt alle ‘dynamic link libraries’ files (.DLL).
Toos,dit had ik een paar maanden geleden al gehoord
Hier op het werken zegt de ict afdeling altijd,zoiets nooit doorsturen waarschijnlijk zit in de waarschuwing al een virus…
goedemoggel…weer bijgelezen…
Toos foei, weer keelpijn, toch maar thuis blijven denk ik zo…
@Toos: Bedankt weer. Alhoewel ik deze mailtjes bijna wekelijks krijg. Maar zal er toch opletten hoor! ![]()
Ik zal ook nog even voor diegenen zonder CC, het adres geven waar wij goede ervaringen mee hebben.
€45 voor 7 dagen en daarna €4,50 per dag met shutlleservice. Ligt in Abbenes.
Ga nu even aan de koffie en nog wat doen hier!
@Viva: Ik blijf ook thuis, ben 2 dagen vrij ![]()
goeiemorgen!!
Gister tot 22.00 uur doorgegaan, en nu weer aan de slag!!! Morgen vrij, ga morgen naar de vakantiebeurs… Zouden eerst vanavond gaan, maar vanwege drukte gaan we niet!!!
Linda: bij sommige touroperators kun je een treinretour schiphol voor €10.- p.p. bijboeken. Daar zou je naar kunnen vragen bij je reisburo.
Ben zooo moehoe!!!
@Roanna: Hoe laat gaan jullie naar utrecht zaterdag??
Wij gaan met de trein van half 11 hier weg van Station A’doorn. Dus zijn we tegen 11.30 uur denk ik wel in de beurs. Hoeven niet in de rij voor entreekaarten, want die hebben wel al. :arrow:
:dag:
Ik heb ze ook al, dus hoef ook niet in de rij. Hub moet eerst helpen een huisje van een oude tante leeg te halen en dan richting utrecht. Is de bedoeling, geloof ik
Denk dat wij rond een uur of 1 daar zijn.
Wij gaan morgen al om 9 uur rijden :biggrin: