ik ga maar eens afsluiten, dan kan ik meteen weg…
:dag: tot vanaaaafff
Wat is het hier rustig!!!
Poe ik dacht dat we al in een nieuw deel zouden zitten,maar tis rustig hier zie ik…
JAAAAA cluppie weer lekker gewonnen met ouderwetse cijfers zoals het hoort!!! En Cyn ze hadden een leuk liedje verzonnen op de toon van de zak van sinterklaas…
Ikke dacht dat ook wel
Wij zijn weer thuis, en nu naar Boer zoekt Vrouw kijken!
Tot straks of morgen!
Toos : 24 januari - JAMAICA**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Zal wel morgen worden Beps, een nieuw deel
tenzij we gewoon ff doorkleppen ![]()
En cluppie gewonnen… gefeliciteerd hoor… Jullie avond kan niet meer stuk ![]()
Oja en ik weet waarom het visum is afgewezen,had het al geraden…Vestigingsgevaar:disgust:
Balen hoor zus ![]()
En nu?? is opnieuw aanvragen natuurlijk geen optie… kun je het wel weer proberen voor bijvoorbeeld een kortere tijd?? Ben absoluut niet op de hoogte van het IND…
We kunnen in beroep gaan,maar dan moet je een advocaat nemen,maar daar gaat ook weer een tijd overheen enzo…Dus we gaan het volgend jaar weer proberen…
Knuffel… wil hij geen opleiding volgen?? Dan is het namelijk makkelijker om naar Nederland te komen… regelt school verblijfsvergunning enzo!!
Hij zou best een opleiding willen volgen maar dan komt er geen geld binnen,en aangezien hij de enige zoon is,wordt het dus verwacht dat hij voor de huur ed zorgt.Zijn moeder werkt niet en zijn zusje heeft op het moment ook geen werk.Dus makkelijk is het allemaal niet voor hem.Hij heeft het er wel over gehad dat hij volgende winter wel naar school wil als die mogelijkheid er dan is.
Ben ook weer terug, om de koffie bij vriend van dochter geweest. Ik had geen zin om te koken dus maar even met zn allen wat wezen eten.
@Trl: Gelukkig dat je nou weet wat de reden was, maar uiteindelijk is het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
maar als je naar school gaat, kun je daarnaast ook werken… Misschien dus toch een optie ![]()
Zussie,ja maar dat is daar anders dan hier,een bijbaantje kennen ze niet echt,tis vaak de hele dag werken en anders 10 anderen voor jouw.
Toos,lekker wezen uit eten dus geen afwas voor jouw
Moet ik ff helpen met duwen?
@TRL: Dat is meestal de reden, maar wat ik dan niet begrijp, dat die vriend van b.v. Kimbo wel zo hier kon komen en die van jou niet. Waar kijken ze dan naar? Of moet je maar afwachten in wat voor bui die persoon is, die de papieren behandeld? Heel vreemd!
zus: Ik bedoel een opleiding in Nederland ![]()
Toos; klinkt als een gezellig dag
@Toos: Heerlijk Toos uit eten zo nu en dan.
Al is het maar een tosti vanuit Hawaii.
@Damber: Was ook gezellig
Dochter had nog meer gescoord op VB dan wij, In het oostenrijkgedeelte was ook aardig wat te halen zei ze. Daar waren we nou net niet geweest. Maaaaaar zij had geen vaute tas, alleen de vaute pen:p
Zussie,owww hahaha ja dat had ik niet in de gaten.Maar ja hij wil eerst naar Nederland voor ‘vakantie’ om te kijken of hij het hier wel wat vindt.Niet elke 'turk’vind Nederland leuk;).