damber : had ik onlangs ook ! Leuk hoor ! Was laat op het werk toen
Ook ziekjes aan het worden ? Heerst hier zeker een epidemie op WW ?
damber : had ik onlangs ook ! Leuk hoor ! Was laat op het werk toen
Ook ziekjes aan het worden ? Heerst hier zeker een epidemie op WW ?
Ach… als dit achter de rug is… kunnen we er weer even tegenaan… allemaal weerstand opgebouwd ![]()

DE RING MAG EINDELIJK AAN VANDAAG!!!
Gefeliciteerd en maak er een hele mooie dag van.
Goede morgen!
Nog even voordat ik aan het werk moet.
Gisteravond druk geweest met van alles, naar de avondwake geweest want de moeder van een ex-collega was overleden. Daarna lang aan de telefoon met N., het dialyseren ging weer niet goed dus haar moeder wordt vandaag weer met spoed gedotterd. N. komt hierheen zodat ze niet alleen is, duurt de tijd zo lang vind ik altijd. Hopen maar dat alles zonder complicaties verloopt zodat N. zaterdag gewoon op vakantie kan gaan. Hebben in ieder geval al afgesproken dat ik tijdens de vakantie iedere dag even ga checken of alles met moeders in orde is.
De taxi, is echt een drama. Straks maar eens contact op nemen met de moeder van het jochie. J. krijgt het echt te verduren, vanmorgen begon het manneke al te schoppen toen ie de taxi in kwam. Praten hielp niet, toen ik hem boos toe sprak ook niet. Kijk het niet langer meer aan.
Sorry voor mijn gezeur, ga straks even op jullie reageren want moet nu aan het werk.
marion : is niet zeuren toch ? Als het op je hart ligt, dan gooi je het er toch gewoon af ? Denk dat hier luisterende oortjes genoeg zijn. :kus:
Marion, is geen zeuren hoor…En gelijk dat je de moeder van dat jochie gaat bellen en niet langer wacht,is voor J ook niet leuk om zo naar school te gaan…
Wens N veel sterkte…
goeie morrughhh
ikkke ook wakker, eindelijk… kostte wat moeite maar dan hebbie ook wa!
@ cyn, van harte met je 21e B-day!! Maak er een super dag van, de ring om, bling bling en veel plezier!
@ marion, jeetje zeg, zo wordt het voor J ook steeds zwaarder enzo, gauw bellen!
ikke moet vanavond ook weer bellen. naar t turkse restaurant. we gaan nu zondag met zn alleen uit eten. ter gelegenheid van mn broers verjaardag… en nou ja, de mijne dus
hahaha… heb er wel zin an, hoop dat ik nog een tafeltje kan krijgen, maar zal vast wel ![]()
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/verjaardag_gedichtje.gifLieve Cynthia, ook namens mij van harte met je 21e verjaardag en nog een hele fijne dag gewenst.
Kussssssssssss Roanna ![]()
@Marion: Inderdaad is dit geen zeuren hoor. Als het jou dwars zit, gooi het eruit. Doen velen van ons hier ook vaak en dat alleen lucht al op.
Het probleem moet zeer zeker aangepakt worden, maar daarom mag je dat best even hier vertellen. En dan ook nog dat van N, erbij. Kan soms even ook allemaal teveel worden. We duimen weer voor jullie dat overal een oplossing voor komt en dat het weer goed mag komen met N’s moeder. Sterkte met alles.
Werkse weer en alle anderen natuurlijk ook.
@Bloem en Beps…enjoy. ![]()
ik ben weg
letten jullie vandaag een beetje op de tokko?
gaan wij de jaarbeurs onder snotteren en giechelen en kijken hoe veel hubbie kan hebben ![]()
goede morgen all…
@cyn…van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag…maak er een leuke dag van!!!
@marion…jeetje das niet niks met de moeder van n…wens haar maar sterkte…
@beps…nog steeds niet lekker…(K)
@werkende…werkze
@lle…fijne dag gewenst…
ik over een uurtje ook weer aant werk…daarna door naar trainen, dus tot morgen maar weer ![]()
Jullie zijn lief!!!
Vakantiebeurs was gister zooooo druk! En voel me nu gewoon ziek! Ben gewoon brak en verkouden… en nou ja voel me gewoon niet zo lekker…
Ring zit aan mijn hand :biggrin:
:kus:
cyn : ook al niet lekker ? En dan nog op je verjaardag ! Nog leuke plannetjes vandaag ?
En blij met de ring zeker ?
Zijn jullie weer schatten allemaal!!! Zal de wensen aan N. overbrengen zo meteen.
@Bloem&Beps
Jullie zijn al onderweg maar wens jullie toch veel plezier op de vakantiebeurs!
@Roanna
Wat een geluksvogel die zoon van je, lijkt me echt helemaal geweldig op zo’n cruiseschip door de caribean.
@TRL
Maar snel updaten die gebruiksaanwijzing!
@Cyn
Aan de snotter op je verjaardag … das niet zo mooi. Beterschap en hoop dat je, ondanks dat, toch een superdag gaat hebben.
@Damber&Viva
Ook al aan de snotter … ook voor jullie beterschap.
@Kaylo
Jouw keel en neus nog wel in orde?
@Filiz
Een drukke dag weer voor jou vandaag. Hoop dat de kids lief zijn en veel plezier met trainen vanavond.
Een superdag… Nou ben aan het werk ![]()
Gister trouwens nog een tijdje staan praten met iemand van de Wereldwijzer stand… Geen idee wie het was… maar was wel grappig!
Cyn,en wie heeft de pennen wedstrijd gewonnen je vader of jij???![]()
Hahaha
Ik natuurlijk!!! ![]()