Cyn,waar kan ik je weblog vinden??
cyn : heb je log bekeken. Leuk !
beps : toch ziek aan het worden ?
onder haar handtekening
Cyn,ziet er inderdaad goed uit…
@tkl: askim al kunnen bereiken?
Linda,nope
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon8.gif
,zit op het werk dus kan hem hier niet bellen.Hij zal wel weer in 1 van zijn eigenwijze buien zitten…
@tkl: balen zeg!
@Cyn
Mooie reis meissie!!
@Beps
Niet ziek worden he … je mag weer bijna gaan knuffelen :kus:!!
@Toos
Ook jij rustig aan he!! Ziek het eerst eens goed uit voordat je weer volop aan de slag gaat.
Thank you all!!! Kan ook niet wachten tot het 11 maart is en ik kan zien of de reis al definitief staat!
Marion,wanneer gaat Nance ?
@cyn: waarom weet je het dan pas? moet er een minimum aantal personen mee?
@Cyn: Ziet er mooi uit, lijkt me een geweldige ervaring
@Marion: Komt goed hoor, hou me ook rustig. Voel me trouwens wel een stuk beter vandaag, nog wel een zere keel en ben mn stem kwijt, gaat goed duss. Zal straks maar eens even gaan zoeken. Bij jou ook alles goed? met J, hub en de beessies?
@Beps: Waarom ga je niet naar huis dan als je je zo rot voelt?
@Trl: Hoe is met je oren? Askim is er wel een met gebruiksaanwijzing, is trouwens niet vervelend bedoelt hoor
@Cyn: Is het niet zeker dan?
Er zijn 16 personen voor deze rondreis nodig… anders gaat de reis niet door wegens onvoldoende deelname… En gana we richting thailand of carribean…
Toos,met me oren gaat het redelijk,gister de dokter gebeld,zei dat ik maar neusspray moest kopen,gedaan en moet zeggen werkt goed.Pfff Ja askim is er zeker 1 met gebruiksaanwijzing en niet zo’n makkelijke ook:slywink:
Cyn,caribean ook mooi toch …Weet je ook niet hoeveel deelnemers er op dit moment zijn?
TRL: Nee dat mogen ze niet zeggen… omdat als er mensen annuleren kunnen het er morgen weer minder zijn… 3 weken voor vertrek is de definitieve beslissing…
Spannend dus…
ja enorm spannend!!! Kan wel elke dag kijken of hij definitief staat… (zonder dat ik weet hoeveel mensen erop staan) dus kan het wel een beetje in de gaten houden… Er zijn er maximaal nog maar 11 nodig… dus wie biedt zich aan ![]()
zeker spannend ja we zullen voor jullie duimen