hihihihi…allemaal van kleur verschoten…hihhihihi…
Jullie zullen wel gedacht hebben en zelf ook wel geschrokken zijn toen jullie zelf de foto zagen hahahaha
letterlijk en figuurlijk… Al kan ik nou niet echt zeggen dat dit ook een klein holletje was!!!
Zie net op telegraaf.nl dat Sinterklaas van ze paard is gelazerd in Alkmaar… heee dat ik dat nou heb moeten missen ![]()
![]()
Nou meiden, ben er voor even van tussen, spring de douche in, even afkoelen is wel nodig na die foto ![]()
En … mag de trein niet missen he, moet ook J. nog even naar mijn moeder brengen.
Misschien nog tot straks en ander … TOT IN UTRECHT!!!
Sint heeft ook te diep in het curacaoglaasje gekeken
Tot vanmiddag Marion, goeie reis!!!
Maar ik ga nu, want heb nog een hele reis voor de boeg.
Plus…moet nog zoveel doen …eerst. Vergeet nog weleens wat.
@Toos:… kadootje van Bloem bij je? Camera, de pil, de bril, enz.enz?
Tot latersssssssss, of had ik dat al gezegd. :redface:
meiden ik nok ook af allemaal een goede reis…en tot in utrecht…
Marion: tot straks!!! :dag:
hihi we hebben nog steeds lol!!! :lol:
Ik ga ook even badderen
@Roanna: Heb alles bij me, ook kadootje van Bloem. Ik zorg voor de pil, jij voor het isolatiemateriaal
Tot straks!!!:vak01::vak01:
WEET JE: Wij vonden die foto geen reet aan
hahahahaha
Cyn,heeft Bloem hem al gezien,die zal ook wel lachen
Viva en Marion tot straks
Wij hebben hem verwijderd… en Bloem komt nu pas der mandje uit… En Beps zei net al dat Bloem het niet begreep wat ze bedoelde…
Hoi klessebessen, bewaren jullie nog wat voor vanmiddag???
Crazy en ik komen wat later, zij moet tot 1 uur werken. Ze heeft zich in allerlei bochten gewrongen om mee te kunnen vanmiddag, de schat. Allemaal diensten over genomen van collega’s om maar mee te kunnen.
Maar we vinden jullie wel, denk dat we om een uurtje of 3 in Utrecht aan zullen komen. Twijfel nog steeds: Auto of trein???
Maar parkeren??? Wie heeft goed advies???
Nou meiden ik ga off!!! See you later!!!
Miere: Persoonlijk zeg ik: ga met de trein… het is koopzondag… dus zal wel moeilijk parkeren worden!!! :dag: tot straks!!!
Met de groeten uit Han-Sur-Lesse of Rochemont en Remouchamps ![]()
Dank je Cyn, had ik net nodig, trein wordt het dus, tot strakkies
your welcome :biggrin: :dag:
Nou we zijn erachter gekomen!!! Die foto was beveiligd, je mocht hem niet gebruiken, en daardoor kwam die foto automatisch in beeld… :lol: :biggrin:
Gelukkig weten we nu waardoor…voelde me gewoon een idi-dinges… Zo wat een foto…!!!
Nou goed… Eten op, dus de kleurtejs, haartjes en gaan!!!
tot strakssss
:dag: