Marion,denk dat het raam niet eens open kan,maar we zullen elkaar wel zien zo groot is het station hier niet…
@Beps: Heb je het er nu warm van dan?
Wel apart hoor!
pfff zitten hier een partij te zweten, Cyn en ik…blij dat zij erbij zat…anders geloven jullie mij NOOIT!!! haddden echt een leuke foto, stoere haan, pikkende kippen… Maar goed, ik ga douchen, wel wakker niet fris en fruitig nog… Komt Cyn nog ff online!!
:dag: :o
Dus fot’s veranderen zomaar als je ze op ww zet:so:,maar geef niet hoor Beps…
Goed, Foto aangepast. Gaan jullie AUB ff kijken, we snappen het nog steeds niet… Maar deze was welke we bedoelde… Kreeg m eerst niet gekopieerd… Maar Cyn wist een maniertje…nou DIE DUS NOOIT MEERRRRRRRRR… Deze is grappig de andere is UBER RANZIG!!!
Is een veel betere foto Beps, andere was wel erg ranzig op de vroege morgen
Zo, ik ga ook maar eens wat doen hier, anders kom ik nooit klaar.
En ik moet nog ergens heen zo… dus.![]()
Ga jullie allemaal vanmiddag zien.
@Viva: Ja, allemaal van die rode dolle stieren komen er. Ha, ha.
Zo ben ook weer online…
Die foto hadden we echt in eerste instantie ook gebruikt… Weet niet wat er gebeurd was!!! Maar die foto is echt TE ERG!!! :lol:
We lazerden net bijna van onze stoel af van die foto… En daarna kwamen we niet meer bij van het lachen… :lol:
@Cynthia: Hilariteit alom daar in Lelytown. :unibrow:
@Toos:Leuk, ga jij vanmiddag ook zo staan dansen?
Beps…misschien toch te diep in de curacao gekeken gisteren…was het vanochtend toch nog iets te vroeg om een foto te plaatsen…
Deze is idd beter om naar te kijken
Cyn, geen blauwe knieeen dit keer??
hihihihii…Cyn was wel een goede foto om wakker te worden…hihihihi, jullie zullen wel gedacht hebben waar hebben die meiden het over …grotten van Han enzo…en toen terug naar de geplaatste foto en dan zien wat er staat…hihihihihi
Nee joh… haha had maar 1 glas op!!! Dus dat ging helemaal goed!!! Zag vannacht wel alles in het blauw… Maar dat kwam door de blauwe muren en het blauwe dekbed :slapen::wub:
Ja, je dochter zei al meteen : Beps ik zit te eten… En dat snapten we eigenlijk niet meteen… omdat wij gewoon die kippen zagen… Haha maar later zagen wij dus ook de Grotten van Han… haha echt te ranzig…
Kijk je kan per ongeluk een ranzige foto plaatsen… MAAR… deze was wel HEEL ERG!!! :redface:
@Cyn: TUUUUURRRRLIJKKKKK
![]()
Ach ja Cyn… een ongeluk zit in een klein holletje. :biggrin: