goedemorgen allen…iedereen al wakker, kom op we hebben wat te doen vandaag, niet zo lang blijven liggen, dat kan niet hoor…
iedereen fris en fruitig…geen slaapkoppen vanmiddag hoor…
hoop dat ie op tijd rijd… dat gele ding op vierkante wielen, wat last heeft van bladeren op de rails…hiihihhih
heeeeeeeeee, viva, al vroeg uit de veren???
Hey ladies…
Heb dan toch even de pc veroverd!!! :biggrin:
Beps op de Wii… en Bloemmie nog op 1 oor… En nee gewoon in haar eigen bedje!!! ![]()
Wat hadden we een lol gisteravond zeg!!!
En nee dat kwam niet door de drank hoor! Heb me netjes gedragen en heb maar 1 glas op… :biggrin:
Dus… Meiden hebben jullie er zin in???
:dag:
EEN GOEDE MORGEN ALLEMAAL OP DEZE MOOIE DAG!!!
Een beetje uitgeslapen maar kon het niet meer houden in bed, heb wat te doen vandaag namelijk en heb er vreselijk veel zin in ![]()
@Viva
Ben uitgeslapen, al wat fruitiger na mijn 1e bakkie koffie en het frisse komt ook vast wel na een douche. Gaat dus allemaal goed komen.
@Miere
Ook al vroeg van de partij!!!
Goedemorgen allemaal,
Fris wakker geworden dus geen hoofdpijn en het weer ziet er ook goed uit dus vandaag wordt een mooie dag:nod:
Hubbie heeft het vast allemaal onder controle … vooral vandaag!!
Was ff zoeken,zou bijna vergeten dat er vandaag was is
WW-meeting Utrecht: 18 november - MEETING!!
Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda, Crazy ,Damber
Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
13/02 Fransijn
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
Goedemorgen allen!
Iedereen wordt nu een zo langzaam een beetje wakker ![]()
Viva en ik waren beide al vroeg uit de veren… alles netjes bijgelezen en alweer in een deuk gelegen…
Viva… de trein rijdt niet op tijd… die rijdt op railsen ![]()
Fris en fruitig op… fruitig al wel… fris moet nog even op zich laten wachten… Viva had namelijk croissantjes gekocht en die staan nu op ons te wachten JAMMIE!!!
Goedenmorgen meiden
Helaas gaat de Wii vandaag weer weg, en spreek ik jullie vanmiddag heb ik een voor mij rare prio laten gelden, DE WII!!
Hier alles redelijk in rust, Cyn rond 9 uur op, ikke rond 8 en Bloem in Oma…
Wij rijden dus rond 12 uur weg… En melden ons onder het blauwe bord… Laat nog ff weten wie er wel en niet rond 13 uur zijn…
:dag:
Antonie: Hans komt niet…dusssss:
[http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/20040815-haan-en-kippen.jpg](javascript:![]()
Zo loop jij dan vanaaf… hihihi Als Haan met zn kippen…Niet met mij hoor, ik behoor een ander harem toe,…dat van Hubbie :lol:
:lol:
Bebs, ik zit te eten!!!1
Hahaha Beps,Misschien durft Antonie nuniet meer te komen.
Ik ben er rond half 3 dus we zien jullie wel in de stad,kom samen met Seray,Marion en Nancy aan
Bebs; wij zijn even voor enen op het station
@Damber
Hier al een jaar of 13 iedere zondagmorgen warme croissantjes ham/kaas voor hubs. Ze komen mij al een poosje de strot uit maar hij kan er nog steeds geen genoeg van krijgen.
@Beps
Wij komen, als de trein op tijd rijdt, aan in Utrecht om 14.37. Zullen wel sms-sen waar jullie uithangen dan.
@TRL
Even voor de zekerheid want er komen vanuit Arnhem 2 treinen kort na elkaar. Wij zitten, als we het goed doen ;), in de intercity 3046. Houden een plekje voor jullie vrij. Als je een of andere gek in een rode jas raar ziet doen voor het raampje ben ik dat.
@Beps
:finger::unibrow::redface:
:evil:
Marion: ik lust graag croissants, maar hoef ze echt niet ieder weekend… Heb in een bakkerij en bij de delifrance gewerkt en moet zeggen dat ik van de lucht vaak al genoeg heb hihi
Nou dames en heer, ik ga me eens opfrissen… De trein vertrekt over 2 uurtjes hihi
Goeiemorgen,
Meiden in lelytown weer een beetje bijgekomen??
@Beps::drool:
:eek:, gatver wat een foto
Ben al wel fruitig, nog niet fris. Zit aan mijn eerste bakje koffie. Ik ben ongeveer rond 2 uur op CS en wacht daar op Roanna en Linda
Marion,okidoki zal het in de gaten houden,ga anders even uit het raam hangen;)