TTT deel 65: 18 nov Meeting!

we hebben hier echt de grootste lol
maar dat snappen jullie wel he??

Weltrusen allemaal

Kan mee er iets bij voorstellen

@ beps duurt te lang
laaa maaaa
ik zoek het zelf wel uit…

ik laat hem wel aan, das makkelijker…

Oke, ik doe het wel, kom je eerst naar huis, of blijf je bij de buurman slapen???

Tot morgen allen ikke naar boven, Cyn ga je mee???

Cyn: ja is goed… bloemmie blijft toch nog wel ff weg… hoop wel dat deze huizen dikke muren hebben :wink:

ikke zal heeeeeel zachtjes doen, maar wat de buurman doet weet ik niet…:unibrow:

okey nu ben ik echt blauw van het lachen…
ik besterf het hier echt

okey meiden
dit is dus een voorproefje…
ikke ben erg
beps is erg
ikke en beps samen= dubbel trouble

Nou dan hopen we dat de buurman ook rustig doet… :hihi:

ik zal wel ff krabben beps…

gaaapppp
ctrl alt delelte…
uitloggen, shift F7 bewaren…
out… tandjes…bedje…zzzzzz

Oh ja lekker btje meer naar links en niet aaien KRABBEN!!!

Maar goed, over double trouble gesproken,…Ikke vandaag 2 PAAR CROCS gekocht,… 1 zwarte en 1 hel lichtblauwe,… met versiersels…
Nu ikke 1 trap naar boven!!!
:slapen: hoop ik als de meiden, en de buurman, rustig bijven…

goed plan

:dag:

:dag:

Nog even …

@Damber
Heb dat niet zo met laarzen, wel met zomerschoenen. Heb ze in alle soorten en kleuren.

@Bloem
Okey gaat die ook de tas in!!!
Owwwwwww jee, gaat er op daar in Lelystad :paranoid:

@Viva
Das dom van die opticiën!!
Wat een giller, lig blauw hier om je kliederverhalen. Een ex-schoonzus maakte eens een enorme blunder op vakantie in Mallorca. Ze wilde tomatenketchup op haar bord doen uit zo’n knijptube maar die zat verstopt. Niet lospeuteren, nee gewoon lomp hard op die fles blijven knijpen. Vliegt opeens die dop er met een rotvaart af, een enorme straal ketchup knalt op haar bord en op haarzelf. Zo hard zelfs dat de mensen aan de tafel naast ons ook helemaal onder de ketchup zaten. En haar hoofd … dat was intussen net zo rood geworden als de ketchup.

@Rotsmakken
Ben ook eens onderuit gegaan met J. in mijn armen. Had net de keuken gedweild en ging iets te snel door de bocht op de natte vloer. Ging met een enorme schuiver onderuit, gelukkig viel J. op mijn buik, zachte landing dus voor hem.

Trouwens ook ooit krom gelegen om mijn ex. Waren uit geweest en hij had hem flink geraakt. Lig ik in bed, hoor ik iets naar boven komen stommelen en toen ie bijna boven was … rommeldebommel. Schrik me rot maar schiet ook zenuwachtig in de lach, dat bed uit en kijk de trap af en jawel hoor, daar lag ie helemaal beneden. Ben gaan kijken of ie nog ademde en toen weer snel naar boven, heb me ziek gelachen, kop onder het dekbed, bang dat ie het zou horen.

@Antonie
Nou daar zit je dan met je harem morgen. Je durft toch nog wel he :unibrow: ?

Kom net thuis ,

verjaardagje gehad…

Jullie dames hebben jullie eigen goed vermaakt zie ik.

Ook zonder mij :smiley:

Alleen al 4 hele pagina’s om naar bed te komen.

Maarrrr… ik ben toch weer de laatste :lol:

@Marion 2,

mijn harem :smiley:

en Hans dan , die zit hier al veel en veel langer .

Denk dat iedereen nu aan 't dromen is over morgen.

Ik zal 't nachtlampje wel regelen.

Welterusten allemaal

http://www.homestead.com/~media/elements/AnimatedClipart/icons/animations/light_bulb1__shiningA.gif

Goeie morgen allemaal !

Dat zwaailicht mag wel weer uit, maar heb even geen hamer bij de hand.

Heb vanochtend familieverplichtingen, moet over een uurtje weg.

Voor vanmiddag …**HEEL VEEL PLEZIER !!!

zal wel [SIZE=5][COLOR=DarkOrchid]MEGA GEZELLIG worden !!!

[/COLOR]**[/SIZE]