Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
13/02 Fransijn
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Goede avond, even kijken of hier nog wat te beleven is?
Rustig dagje gehad en hier af en toe meegekeken.
MK zag ik met een indrukwekkend lijstje, was gelijk een update van een paar dagen. Jammer dat net iedereen druk was toen zij even tijd had!
Veel school herinneringen, heel veel frustraties met een enkele positieve uitschieter, 10,2 voor wiskunde, dat verzin je toch niet!!!
Vond het zelf ook niet z’n leuke tijd, nog MULO met 12 examenvakken of ziets. Je MOEST van alles en mocht niets. Jammer hoor zo zijn er heel veel (ik ook) vroegtijdig afgehaakt.
Wat dat betreft hebben mijn kinderen veel leukere keuzes kunnen maken en gelukkig ook gedaan.
Sneeuw op komst, lijkt me geweldig, vind ik zo mooi, wel jammer natuurlijk voor het verkeer en de troep na afloop.
Viva wat een rot sfeer op het werk, die ambtelijke organisties kunnen je zo geestelijk slopen, oppassen hoor, er ligt altijd een burnout op de loer.
Antonie, lachen zoals je dat vertelde over die plaatjes verwijderen, snapte er helemaal niks van. Blijkt dat ik het al een paar keer zelf heb gedaan met de raadfoto’s :lol: , misschien toch minder digibeet dan ik dacht.
Joanna, slim een soort Dolmus, zal best belangstelling voor zijn, zeker als het voor 50 cent is;)
idd geshopt en veel geld kwijt… waaraan?? shirtjes, nix bijzonders en een trui met korte mouwen, kan dus in t nieuw een weekendje weg
@ antonie, grappig dat je die standaard dingen niet weet… hihihi, beseffen we des te meer dat we een eigen taaltje hebben
chappati hebben we geloof ik 3 topics aan gewijd, hihi