TTT deel 64: mega meeting!

Zal voor je duimen dat het cdtje gaat lukken.

@TrLover,

als je toch bezig bent duim dan ook even voor mijn DVDtje :smiley:

ja
daarvoor zijn die shirtjes met lange mouwen
was niet zo geweldig allemaal
koud buiten, mega warm binnen
duur…
pijnlijke voeten… niet meer gewend op dichte schoenen te lopen… ppfpfpff

Weltrusten Cynthia. :biggrin:

@Antonie: Dat heb ik nou ook al de hele avond… denken dat het later is dan het is. :retard:

@Marifran: Leuk naam (Joanna) heb je mij weer gegeven. :biggrin: Ik denk, dat we zo’n beetje in dezelfde tijd op de lagereschool en middelbare school hebben gezeten. Mijn broer zat ook op de MULO en heeft het wel afgemaakt, waar hij latere jaren, veel profijt van heeft gehad.

Komt voor elkaar Antonie

Bloem,oww dacht ook shirtjes met korte mouwen…Dus teveel geld uitgegeven,maar wel een leuke dag gehad toch?

@Bloem.

ik ben nog erg vers hier , maak vandaag mijn eerste week hier vol.
Ben pas bij TTT 61 ingestapt.
Heb ergens in die eerste 60 delen iets gemis begrijp ik :smiley:

Zal toch nog eens terug moeten bladeren …

http://www.pipebandsforum.com/images/smilies/dig.gif

@Bloem: Nouja, as dat je maar weer een leuke shopdag hebt gehad. :unibrow: Allemaal in het nieuw zondag?

Sorry, Roanna is veel aparter, was een tikfoutje.

ehm,
hallo iedereen hier:P ben een soort van nieuw hier, maar moet zeggen dat ik me echt verbaas over de gezelligheid:P, ik kom zeker nog vaak langs kijken :stuck_out_tongue:

http://primeevils.info/forums/images/smilies/welcome.gif

Lori,

hoe meer zielen hoe meer vreugd

pffffffff…4 uur met paps aan de telefoon gehangen…antonie bedankt, hij heeft postvak uit dbx…gevonden en verwijderd…pffffffff

@Viva,

heeft het geholpen ?

Ja het is gelukt…moet je niet vragen hoe, maar de oude man heeft het toch maar mooi zelf gedaan, hij kon het echt niet vinden, moest hem ook eerst alle verborgen mappen laten openen…je weet wel mapopties…maar goed het is gelukt.

Ben ik blij om Viva,

ik kan begrijpen hoe een ellende het is als je iets hebt wat je graag doet maar je hebt het niet voldoende onder controle.
Mooi dus dat je vader nu geholpen is.

lori:welkom hier! hoop dat je het erg naar je zin gaat hebben!:slight_smile:

Ben ondertussen toch nog bijna bij met mijn beloftes van gister.
Kinderen kunnen Simsen , moeders kan naar Frost kijken, collega’s ook voorzien van beeldmateriaal voor voor het weekend.

Effe bedenken of ik nu alles heb …

en hoe meer vreugde… hoe meer zielen…

duim duim
het lijkt erop dat alles erop staat
staat tjokkie vol
nu ff kijken of ie op de klapdoos draait…
ppfff
WAT een gedoe…

Wel veel moeite gekost Bloem, maar… dan heb je ook wat he! :wink: Het zal vast heel mooi zijn geworden.

@Bloem,

je hebt nu een hele DVD vol foto’s dan dus ?

Ikke ben naar bed… Doodmoe, zat alweer in mn stoeltje te pitten… Morgen visiste(vandaag al de logeerpuber) dusss ff slapen!

Tot morgen…ik doe de lampjes wel weer aan!!!
:dag: