TTT deel 64: mega meeting!

toos - oh leuk, en fijn dat ze voor de andere auto nog een leuk prijsje terug heeft gekregen

antonie- ff nieuwsgierig, mag je maar een max. aantal plaatjes hier posten ofzo?

@Seray,

volgens wat het scherm aangeeft is de max 1.3MB.

En die is zo vol .

Antonie,ik heb geen idee wist niet dat er een limiet was.

Toos,altijd leuk als je nog een leuk prijsje terug krijgt.

oh ok, wist niet dat we een max hadden geldt dat alleen voor die kleine plaatjes die jij post? of ook voor gewone plaatjes/foto’s?

hihihi kom ik hier al jaren,…maar ehhh ik heb geen problemen ermee dus…, 1.38 ehmmm is idd een btje weining… Oke alst gelukt is, laffweten…

Heb het gevonden hoe het hier werkt .

Als je een nieuwe reply doet … onderin voor Beheer Bijlagen , om iets toe te voegen.
In het schermpje wat dan komt kun je meerdere dingen vanaf je eigen computer Uploaden.
Bovenin staat in een rood met groene lijn hoeveel je verbruikt hebt.
" De som van alle attachments in eigendom van …"
Daar staat zoiets als “zoek of ga naar je bijlagen”.
Als je daarop klikt wordt er een nieuw scherm geopen, lijkt op het scherm als bij W.W .
Daar staat rechtsonderin waar je ooit een bijlage hebt toegevoegd, bij welke post.
Die kun je stuk voor stuk verwijderen.

hey dames en heer…!!
hoe is het met iedereen…?

@beps…al weekend…super!!

sorry…verder niet veel gelezen…net terug…en redelijk moe…

@Filiz: Hier alles goed hoor. Waar ben je zo moe van dan? Van school?

@Toos: Ik was gister met het (dolmus) busje geweest. Zoals ik wel eens verteld heb, heeft Achm** hier 2 vestigingen en daar daar pendelt de hele dag zo’n busje op en neer voor de medewerkers. En s’morgens (spits) en s’middags na 16.30 uur ook vice versa, station. Wat een service he?

nou ik ga wat drinken met vriendinnen, fijne avond allemaal!

je hebt idd een maximum wat je kunt uploaden
ben ik al meerdere keren tegenaan gelopen na 40x raadje plaatje

je kunt meer aanvragen maar af en toe ff de boel wissen, kun je weer vanvoren af aan beginnen, no problemo

geen tijd om bij te lezen

@ marion, mooie aviator!!

Bloem,lekker geshopt met je mams?

De boodschappen voor het weekend in huis… Morgen eten we chappatti! Jammmiiieeee!!!

Nu ff chillen, loop de hele dag al te rennen dus…
Rolatorr!!

@Beppie,

chapatti ,klinkt goed …maar ehh wat is het ?

hihi van Kn*rr. breekt zo lekker de week… Kip/sperciebonen kruiden(btje tandoeri achtig) op een kruidenpannekoekje met een creme sausje… Ohhhhh en ik ken iemand(noem geen namen…) maar die heeft hier 11 weken naar verlangd!!! Dat serveren ze nl niet in Nepal en Tibet…:lol:

Goede avond allemaal!!
He he weer wat meer leven in de tent dan vanmiddag.
Van mijn relaxmiddag is niet veel terecht gekomen, hubs was dan wel weg maar heeft me via de telefoon mooi bezig gehouden tot bijna 5 uur. Ga hem blond verven morgen, de details bewaar ik tot zondag. Is echt TE erg.

@Beps
Lekker weekend! Ennuh chappati morgen … vermoed dat Bloem komt eten :lol:

@Bloem
Lekker geshopt? Nog iets gekocht?
Wat is ie mooi he, en in het echie ziet ie er nog mooier uit.

@Seray
Veel plezier met je vriendinnen.

@Filiz
Hoest met de sneeuw in Limburg?

Beps,jammie jammie chappati wat zullen je gasten smullen zeg;)

marion,ben benieuwd waarmee je hubbie je heeft bezig gehouden

@Beppie,

ik heb honger nu .
Lijkt me echt erg lekker dat Chapiatti .

@TRL
Nog even geduld, het is al bijna zondag ;)!