![]()
Ja Antonie… het is toch wat met die jeugd he?
Steken zo de tong tegen je uit.
De jeugd …hah …kom maar op
lukt nie meer ![]()
Roanna: haha zondag ben ik nog veel erger! ![]()
Roanna,is maar goed dat je hubbie kan koken of heb je hem daarom uitgekozen;)
:finger:Telefoonstoring hier!!! :finger:
Och jee en wou je net bellen. :unibrow:
Wou een reisje boeken, maarja dan maar ff verder bellen. :unibrow:
haha dan mag je me mobiel bellen hoor :so:
Heb voor zondag dus maar ff gemaild!
Nee, dat was een bijkomstigheid.
Heeft nu ook weer lekker gekookt en morgen mag ik weer.
Zo ikke ook weer thuis… en
WEEKENDDDDDDD!!!
Ook welkom thuis Beps en heerlijk nu al weekend. ![]()
Dames en heren… ik ga nu even de :was: ophangen.
Tot laters… en de werkenden ook wel thuis zo.
He he ik ook weer binnen…wat een mega zit zeg die vergadering…alleen maar slap gel*l…pffff…6 data getrokken voor de volgende zittingen (lees slap ouwehoeren). Maar goed u vraagt en wij draaien…moet zelfs volgende week vrijdag werken, mijn enige vrije dag, nou die pak ik heus wel terug…dit jaar. Dus gewoon ergens een kort weekje.
Mk…jeetje wat een biecht knap hoor alles zo te onthouden…
Cynnie, nou lekker rustig dan telefoonstoring…
Tja…en vakken op school…ehummmm ff denken…nederlands, engels, duits, bedrijfseconomie, boekhouden en aardrijkskunde…met als extra vak maatschappijleer.
en op het mbo…ook nog spaans, engels, wiskunde, bedrijfseconomie, boekhouden en nederlands…bleh…wordt nog misselijk als ik er aan denk…zo’n hekel aan school, altijd al gehad…Dus eigenlijk helemaal niet zo’n talen knobbel, slaagde met 6jes voor de talen, geef mij maar nummertjes…maar dan ook niet die van wiskunde…snap ik tot op de dag van vandaag geen snars van…Voor wiskunde ga ik naar mijn zoon en dochter die zijn daar weer goed in.
@Viva: :kus: (hihi heb de hele dag lopen denken hoe heet ze ook al weer, die heet zus en die zo maar viva… OH JA :idea:)
beppie - lekker weekend:D en wat voor 1, druk maar wel met leuke dingen en mensen:D
viva- vergadering er op zitten, jij nu ook weekend?
Kom even langs waaien. Vanmorgen rondgecrockt en vanmiddag ramen gezeemd en toko beetje opgeruimd. Dochter heeft een nieuwe auto gekocht gaan we vanavond ophalen. Dusss drukke dag vandaag:tssk:
@MK: Tuurlijk schrappen we je niet van het lijstje, wow hoe heb je het allemaal onthouden. Druk met gezin en werk, weinig tijd om te WWen. Komt vanzelf weer hoor:kus:
@Filiz: Ingesneeuwd???
@Viva: Dag slap geklep gehad, balen is dat, zeker als het voor geen meter opschiet
@Roanna: Met de dolmus op stap geweest of was dat gisteren?
@Antonie: leuke emoticons:thumbsup:
@Beps: Alleen
vandaag
toos- gecrockt en de raampjes weer mooi schoon je bent er maar druk mee vandaag. wat voor auto heeft je dochter gekocht?
Wat school betreft, had ook een pretpakket, frans, duits, engels, nederlands, aardrijkskunde en biologie. Had alleen bio nodig voor mijn vervolgopleiding. Wiskunde was drama, volgens mij zijn ze vergeten die knobbel mee te geven
Een vlkswgen fox, leuk autootje. Ze heeft een paar maanden geleden een dinky toy gekocht, maar is gewoon een barrel. Wel geluk gehad want ze kreeg toch een leuke prijs er voor terug
Ben ook net thuis, eten al op.
Ben aan het uitzoeken hoe ik mijn upload hier kan aanpassen.
Kan geen plaatjes meer toevoegen , limiet is bereikt