Dat was wel de bedoeling… maar met die storm van vrijdag zagen ze dat niet zo zitten… :tssk:
Lees net dat het gesneeuwd heeft in Limburg,Filiz ben je al een sneeuwpop aan het maken:dope:
SNEEUW?!?!?! :finger:
Ja Cyn,staat op nu.nl
Oh My God!!! Ik heb zo’n hekel aan sneeuw… En dan nu al!!! Denk dat ik er een hekel aan heb omdat ik met -17 werdt geboren… In Nederland ja… Haha mijn vader was erg blij dat de weeën s’nachts begonnen en hij door de kou naar het ziekenhuis moest op zijn fiets hahahaaha:tongue:
-17 ??? Poe had je niet nog ff kunnen blijven zitten of wilde je zo graag de koude wereld in:D
Haha ja had het gehad… Na 37 weken had ik geen zin meer!!!
![]()
Mijn tijd zit erop voor vandaag,ik ga naar huis.Tot strakkies…
Tot dadelijk Trlover
ik mag nog een uurtje
TRL: Wel thuis!! ![]()
Ik nog 2 uurtjes! :finger:
er is altijd baas boven baas.
En weer thuis:D
Ik ook!
Goedemiddag. Ben weer helemaal bij. Gelukkig niet zoveel. Was te doen! ![]()
Zal ik ook even zeggen welke opleiding ik gedaan heb. Nou, dat was de Spinazieacademie in Zutpen. Was juist alleen maar goed in de theoretische vakken zoals Engels, maatschappijleer enzo en juist niet in de practische vakken, zoals naaien, strijken, koken, handwerken en weet ik al niet meer toen. :evil: Wat een flutschool. Ben dan ook zo snel mogelijk gaan werken toendertijd.
De lijstjes zijn wel een stuk korter geworden he? :unibrow:
@Bep: Dus geen goeie plek vandaag zo te zien.
Jammer he!
@Roanna,
welkom thuis ![]()
Roanna: welkom thuis!! Wilde jou er ook uit gooien… had je toch niet gemerkt :lol::kus:
@Cynthia… meisje… :finger:…:unibrow:
![]()