Jep :so:
STILTE!!!
VEELS TE DRUK HIER!!!
![]()
Beps: :kus:
Veel te rustig hier!!! :finger:
He he, eindelijk weer bijgelezen. Ik post niet meer zoveel, maar gelukkig hebben jullie me nog niet geschrapt uit het lijstje verjaardagen pfffffff.
@bloem
Een 10,2 dat is echt geweldig! Wiskunde is niet mijn ding.
Ik had ook een talenpakket met aardrijkskunde en economie.
MK: waarom eruit halen, minder in het oog is niet geheel uit het hart hoor!!!:kus:
@cyn
Leuke foto’s gisteren, met en zonder kleur. De fles drank mee naar beps, niet teveel drinken hoor, anders zit je zondag met een kater.
@beps
Balen dat de hond maar 1 pup heeft, nu weer maanden wachten totdat de volgende loops is. Druk weekend voor de boeg, maar wel errug gezellie volgens mij.
@bloem
Druk aan het stoeien met die duizenden foto’s. Bevalt het wel een beetje om weer bij paps en mams te wonen.
@brenniej
Alweer druk aan het werk en nog steeds een chaos op het werk. Gelukkig hoef je niet meer zolang.
@crazy
Leuk hoor dat je toch komt zondag, aardige collega die de dienst overneemt!
@filiz
Hoe gaat het op je stage, is deze groep (als ze je niet uitschelden dan) net zo leuk als de vorige groep?
@kaylo
De pijn van je rug naar je heup gezakt, vervelend dat er niet uit de scan is gekomen. Ik hoop dat het snel weer iets beter gaat.
@linda
Eindelijk de computer weer goed. Volgens mij zijn er heel veel die een camera meenemen zondag, dus straks heb je vast genoeg foto’s van de ‘nieuwe’ linda.
@marion
Lastig een dag al die mannen op bezoek, zeker als je dan niet bij de pc kunt. Het is was als je zo ww verslaafd bent
Vandaag weer een dagje zonder hubs en lekker chinees eten met J.
@miere
De scheiding gaat erg snel dus. Ik hoop dat het huisje voor ex-hubs wat is, lijkt me wel lekker om weer terug te gaan naar je eigen stekkie. Blijven de honden bij jou?
@roanna
Het gaat steeds beter op de andere locatie, je vind het nu dus wel leuk daar. Saaie bespreking over schoonmaakmiddelen, maar dat heb je gelukkig ook weer gehad.
@seray
Volop in training voor de nieuwe baan, ik hoop dat het straks beter is dan je ‘oude’ baan. Geen schreeuwende, drinkende baas meer. Heb je al iets over Jer gehoord of het goed gaat met hem bij zijn moeder?
@toos
De laatste spullen uit het huis gehaald en voor de laatste keer de deur dichtgetrokken. Even slikken, maar nu kun je het eindelijk afsluiten. Als straks de overdracht definitief is kun je ook afscheid van je zus nemen. Ik hoop dat het dan straks ook beter gaat met je keel.
@trl
Wat een toestand met dat visum, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt van de ind. Dat ze zo moeilijk doen voor een bezoek aan Nederland, daar snap je toch niets van.
@viva
Wederom een vergadering, wederom alles op papier en waarschijnlijk wederom niemand die zich ergens wat van aantrekt. Kijk maar goed rond of er binnen het bedrijf geen andere functie is, want dit komt volgens mij nooit meer goed.
@beps
ThanX :kus:
Ik krijg steeds meer zin in zondag!
@hans
Wat leuk dat je ook even mee kwam kletsen.
Ik had ook het idee dat je in Turkije woonde, maar blijkbaar dus niet.
@antonie
Ik had het nog niet gezegd, maar ook namens mij nog welkom en wat kun jij kletsen zeg, geen wonder dat je je hier zo thuis voelt ![]()
Ojee, het is weer gedaan met de rust. De ene slaapt net en nu hoor ik alweer sint maarten liedjes van boven komen. Even rustig ww-en is me niet altijd meer gegund. Als ik jullie niet meer spreek dat zeg ik bij deze alvast TOT ZONDAG!!!
Zooo Mk,je bent er dan wel niet zo vaak meer,maar je hebt wel veel onthouden zeg.En natuurlijk schrappen we je niet uit het lijstje…Drukke bedoening dus ook bij jouw ze lossen elkaar af :D.Tot zondag:dag:
@ mk- wow dat je dat allemaal hebt onthouden! maar met Jer gaat het gelukkig goed aardig zijn draai gevonden, nieuwe vriendjes gemaakt met wie hij lekker buiten kan spelen, school bevalt ook goed en tussen biomam en hem gaat het ook goed, het enige waar die last van heeft is dat ie mij heel erg mist, maar dat zal vanzelf ook wel minder worden.
Met jou en de kids ook alles goed?
nou ik moet weer verder tot later
Pff wat een gedoe… De mensen die mijn digitale camera willen die wilde hem zaterdag middag ophalen… Maar dan ben ik er niet… Heb gezegd dat mijn ouders er vanaf 16.00 uur zijn… en dat is te laat… Dus nu duurt het nog wel een tijdje zegt ze… :tssk:
Doe je die nieuwe camera nu alweer weg.
Of ben ik ergens mee in de war ?
Neeee haha de camera die ik hiervoor had!! :so:
Cyn,tis graag of helemaal niet…Als er iemand anders voor komt doe je hem toch gewoon weg…
@MK
Je bent er dan niet meer zo vaak als voorheen maar als je er bent dan ben je er ook goed. Toppie zeg!!!
@Seray
Fijn te horen dat Jer het goed doet bij biomam.
@Antonie
Niet teveel gas geven daar in Nijmegen he, ben je te moe om vanavond hier mee te kletsen.
@Cyn
Das vervelend! Ik dacht eigenlijk dat ze de camera al meteen opgehaald hadden.