@ marion, als je een topic met raad het tibet plaatje wilt beginnen… be my guest!!
@Bloem
Maar snel aan het werk dan, is het ook zo een keer gebeurd. Is mams ook weer blij!
@Antonie
Wis-, natuur- en scheikunde, vond het vreselijke vakken vroeger. Snapte er ook de ballen niet van. Heb ze alledrie ook zo snel mogelijk geschrapt uit mijn pakket.
@Bloem
Ben al blij dat ik op het moment de Turkijefoto bij kan houden, de algemene schiet ook al bij in. Maar houd het in gedachten … voor als ik me errug ga vervelen.
@ marion, okidoki
ikke was ook meer van de talen, wiskunde was ik wel mega goed in, maar toepassen bij natuurkunde of scheikunde ofzo… nee… dumpen die hap, zo snel als het kon!! (en economie ;))
@Bloem
Economie had ik wel in mijn pakket want je moet toch wat overhouden he. Was een hele leuke jonge leraar dus dacht daar wil ik nog wel wat langer tegenaan kijken ;). Keuze gemaakt en toen kregen we te horen dat de leraar ging vertrekken. Kregen toen de opa-versie zeg maar.
Voor mij ook geen wis,schei- en natuurkunde.Ik had wat ze noemen het pretpakket,ned.engels,frans,duits,aardrijkskunde en geschiedenis…
tja
bij mij was de leraar economie ook een reden om mn keuze te maken
getverdemme wat een griezel
als je van iemand verwacht dat ie ontucht met leerlingen zou plegen dan is het van hem…juk
wat een griezel!!
okey mammie thuis
ikke ff socializen
laterzzz
:dag:
@TRL
Had ik ook een soort van pretpakket.
Nederlands, engels, frans, (ben van de talen, maar heb een hekel aan duits, weet ook niet waarom) aardrijkskunde, biologie en economie dus.
ikke had het makkelijkste pakket (voor mij)
NL, grieks, latijn, frans, duits, engels, en wiskunde A en wiskunde B
als we spaans hadden kunnen kiezen had ik dat ook nog wel gedaan
owh en heb ik wel eens vertelt dat ik op mn eindexamen een 10,2 had voor wiskunde??
![]()
zat een fout in het examen, waardoor iedereen 0,2 punt kadoo kreeg, desalniettemin had ik alles goed, dus had al een 10 en dus 0,2 erbij
was echt mega trots (en nog steeds
)
bloem, wow dat is wel gaaf een 10,2 kunnen er niet veel zeggen dat ze zo’n cijfer hebben gehad!
viva- ga ik zaterdag ff naar de kr**dvat!
Talen is ook mijn ding.
Eindexamen pakket : nl-eng-fr-du-ak en verplicht wiskunde.
Heb er uiteindelijk voor werk weinig aangehad zit bij een technisch bedrijf.
10.2 is heel goed ja.
Kwam meestal niet verder dan de helft ![]()
@Bloem
ZOOOOOOOOOOOOO HEY :retard:!!!
Daar mag je zeker trots op zijn, doe het je niet na maar dat had je al wel begrepen.
![]()
ik ga weer terug in de training, kom vanavond nog wel ff langs
Bloem,een 10.2 daar mag je zeker trots op zijn…
Ik had vroeger wel spaans… Vond het geweldig… maar ben het nu helemaal kwijt!!!
Zojuist een advertentie gemaakt… Echt super mooi geworden al zeg ik het zelf!!! :so:
Cyn,advertentie waarvoor?? Voor je werk?