TTT deel 64: mega meeting!

@Hans,

ben wel P en W aan te luisteren maar heb niet zo’n klepdoos.
Die verrekte dingen worden ze warm op je benen.

Heb ook geen klepdoos

Oh, het is toch wat van die Hepie en Hepie he? :mad: lekker belangrijk! :finger:

Nou lieve mensen, de 18e hebben we met z’n allen een meeting in Utrecht. Linda, vertrouw op mij, we komen er wel. :vak01:

Hans wat een wereldtijden om op te staat 9 uur…dan zit ik al anderhalf uur op mijn werk…bblehhhh…

Toos;breng me ff bij,wat houd crock in?..ben maar een simpele postbezorger…

@roanna: dat nieuws van die hepie hoorde ik ook vanavond dacht er hetzelfde over als jij

Toos geen dank, maar meen het echt…kijk uit…

Ik ben ondertussen aan het aftellen voor

http://www.wereldwijzer.nl/images/rating/ster1.gif

nummer 4

hepie…nieuws? wie is hepie?

antonie- nog 8 te gaan, dus die * heb je zo!

Ja mensen de vergadering bij mij morgen, ik heb geen idee hoe lang het gaat duren, nu wordt alles op papier gezet door de coordinator van het werk wat wij doen…dat moet waterdichtgespijkerd zijn…zodat het management er niet omheen kan…dat werk doen we al vanaf april en nu is er vanaf die datum al gedonder…dus morgen is eigenlijk uur U wat betreft het op papier zetten…en dan het probleem bij de directeur neer leggen…en dan maar afwachten…Maar ik haal mijn schouders er voor op, zoals het er nu naar uit ziet, geen schaal meer, geen uren, maar wel bakken vol met werk. Dus wij beiden kijken naar wat anders uit binnen de school. Ik geef niet mijn vaste aanstelling van 11 jaar op.

@Seray,

die Hepie en Hepie liggen al een jaartje of 30 op hun kussen stil te dromen

hepie en hepie, heb ik wat gemist???

antonie…we slepen je wel even naar die ster…:chin:

Tja,bezorg de post voot tnt,in zo’n flitsend pak…begin om 10.30 en ben om 14.00 klaar…heel relaxt baantje,praatje,peukje,eigen baas…lekker buiten(behalve gisteren)maar vandaag weer zonnetje op het koppie;niks mis mee hoor

@ hans
de crock: een plastic schoen, formaat en uiterlijk van een klomp met luchtgaatjes
verkrijgbaar in alle kleren (fel) en maten (groot en mini)
als 1e geintroduceerd in ‘de zorg’
nu loopt iedereen ermee rond, met als excuus ‘zo makkelijk met de hond uitlaten (dit keer de echte hond)’

wij allen hebben besloten de crock hier ‘belachelijk’ te vinden, ziet er niet uit, donaldduck, maar er gaan geruchten, dat ‘niet-in-de-zorg-werkende’ ww-leden (ik noem geen namen) ook een paar hebben aangeschaft, incl. versiersels (voor die gaatjes)

@ viva, buik… tja, sinds mongolie niet meer normaal… we slikken lekker door, eten gezond en komt vanzelf (ooit wel eens in de nabije toekomst) wel goed…

ik stort me weer op de promotie van het tibet forum…

@Viva: Ja ik kijk ook uit, het moet niet erger worden, het sukkelt een beetje.
@Hans: Brenniej en ik werken op crocks, je weet wel van die spuuglelijke plastic klompen met gaten aan de bovenkant. Daarvandaan is het woord crocken, rondcrocken, opcrocken (klinkt wat aardiger dan oprotten:D)ontstaan, ook de crocks er in, en in de crockblokken. Snappie??

Even voor diegenen die het nog niet wisten. Mijn desktop staat hier keurig op een bureautje in de hoek van de woonkamer, zodat ik alles op tv en rondom mezelf, mee krijg. Ik zit dus niet in mijn eentje boven op een apart kamertje. Wij hebben het altijd al in de woonkamer gehad, ook toen de kids nog thuis woonden. Wel net zo gezellig. Nouja???