Morgen ook weer aan de crock. Ben wel bij met mijn klepdoos, lekker op bank bijkleppen
hihihihi…ja antonieq…ww taal is soms wat anders als dat er staat…maar daar kom je vanzelf wel achter hoor geloof me.
Seray…de cursus is die wel leuk, of vreselijjk geestdodend…
Roanna…dus jij bent thuis de computerfreak…
Bloem…weer 100.000 dingen te gelijk doen…pffffff jij hebt energie voor 10. Hoe gaat het nu trouwens met je buik???
Toos…ik ook met de laptap op schoot op de bank. wel zo gezellig voor de rest, alleen ligt hier de rest nu al plat…morgen ook weer werken, tja ik ook, maar laatste dagje voor het weekend, maar wel weer een met een vergadering bleh…
linda- sterkte dan met je lange dag werken
antonie- ok klinkt niets feestelijk aan, doen ze overal aan dat offerfeest?
viva- cursus is veel saaie materie tot nu toe, maar ze proberen het wel zo leuk mogelijk te brengen voor ons, en we heben een leuke groep, dus dat is wel gezellig.
Lekker nog 1 dagje voro het weekend, lange vergadering morgen?
@Toos: Heb jij een klepdoos? Oh, die is van een ander merk zeker. :unibrow:
@Viva: Ikke… de freak? Nee, de verslaafde.
Als hier iets niet goed werkt, ff een belletje of mailtje naar de overbuurman en dan komt hij meestal dezelfde nog dag hier om me te helpen. Gelukkig is het heel weinig nodig.
Als we het hebben over de hond uitlaten, dat betekend:smoke:
bijbabbelen:wub::wub:
Roanna truust 's avonds (afwassen), komt omdat ik het over had dat ik truus ging leegruimen
Brenniej en ik crocken rond, is inmiddels een werkwoord geworden in allerlei variaties, rondcrocken, opcrocken, crocks erin, in de crockblokken enz enz
Nog 1 vergeten??
Heb jij ook zo’n lekkere overbuurman dan
@ roanna- handig zo’n overbuurman:D
@Linda: Mijn manneke zal morgen ff een foto schieten van mij in mij mooie rode jas en dan stuur ik die wel ff door naar jou. Oke?
Weet je gelijk waar je naar moet kijken in de trein.
ik neem aan dat je met overal elke plaats/gebied bedoelt.
Dan is het antwoord ja.
Afgelopen jaar was ik in Izmir met het offerfeest.
Was toen 1 dag voor oud en nieuw.
Zoals je misschien weet is Izmir tegen een heuvel opgebouwd,
wat inhoudt dat veel wijken omhoog liggen.
Nu, iemand hogerop in de wijk waar mijn vrouw woont had een stier geslacht.
Bloed liep langs de straten af naar de beneden gelegen straten :disgust:![]()
Toos lalala…lama…laatmaar
@roanna: is prima hoor vroeg te effe voor de zekerheid aangezien ik vrijdagavond nog op pc zit en zaterdag zeker niet aangezien ik eerst moet werken en daarna avondje uit ga met mijn vader dacht anders zie ik mss de foto niet op tijd meer
Nee, dat niet maar het is wel een skeet, zeg maar. Gewone oer oud hollandse man van tegen de 50 , die ieder jaar met zijn vrouw en de sleurhut, naar Zeeland gaan. Omdat het daar altijd mooi weer is, zeggen ze. :biggrin:
@Viva: Hoop dat de vergadering een beetje soepel verloopt, al dat gezeur op je werk wordt je ook niet vrolijk van. Vergat ik nog te zeggen, bedankt voor je bezorgdheid:kus:
@Roanna: heb je kadootje van Bloem al in mn tas gestopt, nou even opletten dat ik geen andere meeneem. Heb de 18de wat de doen, weet even niet meer wat:crybaby:
Heb ook mijn klepdoos op mijn knieen en nu p en w kijken op 1,dan journaal en pitten…9 uur weer op…
@toos: ik heb hetzelfde probleem weet dat ik met de trein ga maar weet niet meer waar heen
@ antonie- gatver…nou ik kijk er nu al naar uit:puke:
Die buurman heeft gelijk, het is hier altijd mooi weer,
@Hans: Wat las ik, hebben we een telefonische date, gezellie. Moet wel aan de crock vrijdag, van half 3 tot 23 uur