TTT deel 64: mega meeting!

volgens mij is antonie ook een beetje boel internet/ pc verslaafd?? :unibrow:

trl- goed bedacht van ze omdat te filmen, kan je vader er altijd met beeld aan terugdenken

@Bloem.

jou hou je ook niet voor de gek hè :smiley:

@Trlover,

maar mooi dat ze tegenwoordig van die leuke compacte opname dingetjes hebben.
Niks wordt er zo gemist

Ik ga onder het dekbed duiken,tot morgen allemaal…

Nou, ik vind het wel gemakkelijk zo’n handyman in huis. Die van mij kan de pc nog niet aan, laat staan uit zetten. Maar och ja, is maar goed ook. Eèn verslaafde hier is al genoeg.:lol:

@TRL: Truste :wink:

@Turkijelover,

welterusten :slapen:

trl- slaap lekker

hey…ik ook weer thuis…beetje uitgelopen op stage…daarna nog met askim gebeld…en nu hier ff fijne avond/nacht wensen…
heb een beetje bijgelezen…maar poeh…tis weer veel vandaag!!

Askim vertelde dat het offerfeest dir keer op 20 december begint…leuk:Dmaken we dat ook eens mee

slaap lkkr allemaal…xx

@roanna: anders kon je hier niet zo vaak komen zou je de pc moeten delen

@Filiz,

klopt ja.

Is voor mijn vrouw ook heel gunstig, ze moet de 18e in Istanbul examen doen en omdat het dan toch bijna offerfeest was heeft ze vrij gekregen van de baas.
Anders had ze nu al ontslag moeten nemen dan nog maanden ?? thuis af moeten wachten tot visum komt

Ook dat Linda. Of had er een klapdoos bij moeten kopen, maar dat is hier niet aan de orde. :wink: Heb deze helemaal voor mij alleen. :redface:

@ filiz- lekker gebabbelt met askim, altijd fijn voor het slapen:D

ben slecht op de hoogte, wat houdt het offerfeest in, is wel handig om te weten denk ik aangezien ik dan in turkije ben, wie kan het me uitleggen?

@roanna: dat had ook nog gekunt, wanneer stuur je de foto om je zondag te kunnen herkennen? haha vrouw met camera zeker

@Roanna ,

klapdoos

@ antonie, ja we hebben hier ons eigen taaltje

moest aan je denken gisteren, toen dat nieuwsitem er was, van strengere gezinsherenigings protocol en met name op turkse bruiden enzo…

@ filiz, hey wat leuk, offerfeest lijkt me toch iets minder dan de ramadan, heb al genoeg karkassen gezien enzo… brbrbbrrr

karkassen…met offerfeest? ooohhh klinkt luguber

Morgen weer een lange dag werken heb helemaal geen zin bah

Bij het suikerfeest wat aan het einde van de Ramadan gaat men eerst 's morgens naar de moskee en daarna gaat men overal bijelkaar op visite en eet daar zoete gebak bij.Dit gaat zo’n drie dagen door.

Offerfeesten die ik meegemaakt heb is dat er , meestal de rijkere in een familie,een schaap of rund laat slachten en de delen daarvan worden verdeeld onder de armeren.
Weinig feest veel bloed.