ppfffff
soms zou je die pc toch?? het blijven dingen en machines, en helemaal geweldig als ze het goed doen
als…
bloem doet de pc niet wat jij wil?!
nu wel, maar net…archhhh bijna weer dat ding uit het raam gemieterd…
ikke wil gewoon alles tegelijk, maar dat stomme ding is het daar niet mee eens, maa ja… zennnnn hummmmmmm
ja frustrerend is dat! je gaat sneller dan de pc aan kan;)gelukkig luistert ie nu wel:)
mijn pc doet t nog steeds helemaal goed effe afkloppen
linda- wat fijn dat de pc het weer goed doet!(nog steeds;))
@seray: hoe bevalt je nieuwe baan? wanneer moet je weer werken in het stadion?
IK heb de zware bewerking maar gestopt.
Zou het toch niet meer redden op een goede tijd.
Dan moeten de kinders maar tot morgen wachten voor S1ms 2
tja foto’s uploaden op hyves, msn, foto’s bewerken, bekijken, internet
en volgens mij zit ie ook naar updates te zoeken ofzo :retard:
Ben der weer…
Kimbo,welkom terug in de koude kikkerlandje.Waar zijn jullie geweest voor het visum Istanbul of Ankara???Zal voor jullie duimen dat het jullie wel lukt…
Bloem,lekker shoppen met je mams morgen gezellig…
@ linda- zit nu 2 weken in training, dus wet nog niet of de baan me bevalt, maar leer iig weer bij:) en ik moet a.s zaterdag weer werken tijdens Qlimax
@ trl- gezellig gehad bij je ouders?
@ bloem- arme pc moet echt hard werken bij jou;)
antonie- ook pc-frustraties?!
Seray,ja hoor heb ze even de foto’s van de vakantie laten zien en me pa had een dvdtje gekregen van zijn luchtballonvaart…
Eigenlijk me eigen schuld .
Heb meerdere mensen dingen beloofd maar even vergeten dat de P.C die ik nu gebruik een stuk minder snel is als de P.C die ik twee weken geleden nog had.
Apparaat kan 't niet aan wat ik wil.
Antonie dat is balen
trl- wat leuk dat je vader daar een dvd van heeft gekregen!
antonie- ja dat is minder dan, tja mensen dan uitleggen dat het wat het langer duurt…
Ben gelukkig in staat om alle p.c problemen zelf op te lossen.
Durf bij deze niet het uiterste eruit te halen want anders kan ik voor de 2e keer binnen een maand een p.c kompleet herbouwen.
En dan kan ik mijn beloftes nog minder waarmaken.
Seray,ja was ook erg leuk om te zien,iemand die mee was had gefilmd en daar weer vrienden van hadden vanaf de grond gefilmd erg mooi geworden.Me pa had die dvd van zijn zwager gekregen,die kende die mensen…Leuke herrinnering voor hem