viva- ja idd hele waslijsten:D weet trouwens niet of ik erover heen gelezen heb, maar was de date van je dochter leuk geweest?
toos- eet smakelijk
Dank je wel
@Toos: Eet ze hoor en doe kallum aan he!
Ik heb het ook al op maar hen die nog moeten… eet smakelijk.
Ik heb het ook zo koud. Heb de verwarming al hoger gezet. ![]()
Als Linda dan zo graag op de foto wil, zal ik in de trein alvast beginnen en dan kunnen we altijd later de foto’s bundelen en er een mooie reportage van maken. :lol: Jij zal op de foto Linda!:biggrin:
@ Roanna: jij ook al zo koud!!..Ikke ook!!!..Brrr…Zit hier weer met me dekentje, slofjes…maar het helpt niet!!!![]()
Zo alles bijgelezen…ik ben dus daarin weer bij, verder ben ik zelden bij moet ik zeggen…
Ik ben doodmoe, maar moet nog weg, dussss
tot vanaaf laat of morgen…
:dag:
beppie- doei! fijne avond
enne hier ook al zo koud:( dikke truien aan:(
Fijne avond nog Bep en tot ziens. :dag:
Nou Toos, meis dat heb je weer gehad…en zuslief doet ze zo dom, is ze zo dom of is ze alleen maar aan het narren…wat een doos.
Ja, kan me voorstellen dat het een heel raar idee is de laatste keer de deur van het huis dit te doen…maar is wel beter zo,jullie zijn er al zo lang mee bezig. Nu kun je het een plekje gaan geven. En zuslief…straks hoef je niet meer met haar in discussie, en laat je haar lekker in haar eigen sop gaar koken.
Enne die keel…meissie kijk uit he…dadelijk heb je de ziekte van pfeiffer…
@Toos
Nog even en dan ben je van dat vervelende mens verlost. Je zou ze toch … grrrrrrrr.
@Viva
IS ook vreselijk koud, loop de hele dag al te kleumen.
Zo lady’s. I’m back again. Het was weer heerlijk om bij askim te zijn, maar die 10 dagen zijn voorbij gevlogen.
We zijn maandag voor een visum geweest en morgen krijgt hij als het goed is bericht, hoop zo dat het gaat lukken.
Was het bij turkijelover trouwens gelukt??
Verder nog wat gemist buiten dat Bloem weer terug is??
kimbo- welkom terug!zal duimen dat jullie goed bericht krijgen, bij trl is het helaas nog afwachten, papieren zijn naar NL gestuurd en ze moet nu afwachten
Hmm, zal bij ons dan wel net zo gaan denk ik zo, maar goed al doen ze er 3 mnd over maakt mij niet uit, mijn askim hoeft pas weer ergens in april, mei te beginnen als het seizoen weer begint dus dan kan hij toch nog een paar weekjes komen, wel jammer als het zo zou gaan want hij wilde eigenlijk de kerst hier eens meemaken.
Hmm wel balen zeg dat wachten…
Ga lekker naar huis, was bij mijn ouders. Lekker mijn eigen bedje weer opzoeken, alleen jammer dat ik nu weer alleen moet slapen…
Hallo en welkom terug Kimbo80
kimbo- ja er wordt volgens mij wel veel geduld van je gevraagd met zo’n visum aanvraag! goeie reis naar huis en zal wel weer ff wennen zijn alleen in je eigen bed
@Kimbo
Welkom thuis!!! Ook voor jou dus spannend of het gaat lukken met het visum.
hoi
moest ff socializen
wel gezellie en lekker eten
nu weer verder met de foto’s
tibet forum
plannen, schaatsen, reizen, vakantiebeurs… pffff… ga echt tijd te kort komen!!
gaaappp
morgen met mamma winkelen in B.
Ben een paar zware dingen met mijn P.C aan het doen.
Als jullie dadelijk rook in de kamer krijgen …dan ben ik dat ![]()
bloem, je bent maar druk met de foto’s!
antonie, thnx voor het waarschuwen, weten we waar het van komt;) ![]()