Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babs
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Brennie,we horen het wel van je,en we duimen natuurlijk…
Marion,misschien een fotoreportage van Linda :D.Linda op HC,Linda in de winkelstraat,linda in de gracht uhhh aan de gracht :D,linda int restaurant enz,enz…
@Seray: iig is alles weer een btje op zn plekje. En de pijn iets minder. Maar goed, ik moet gewoon opletten dat er kuilen in de weg zitten…pffff dat deed painnnn
Weer terug uit het gelderse land, huis is leeg en schoon. Werd vanmorgen vroeg gebeld door de makelaar, zuslief moest 3 contracten tekenen en had er maar 1 gedaan. Gelukkig na uitleg maken de kopers er geen probleem van en tekenen morgen. Dan kan dat ene contract naar de notaris en zou 3 december nog te halen zijn. Dit is om niet goed van te worden. Pffffffffff nog 2.5 week. Al met al was het toch wel rot om de deur voor de laatste keer dicht te trekken
@marifran: Gefeliciteerd met hubs @Roanna: Garen wat donkerder geworden @Trl: Wat een gedoe bij de IND, hoop dat je snel wat wijzer wordt @Bloem: Alle foto’s verwerkt @Cyn: Mooie foto’s @Brenniej: Nog steeds verkouden, beterschap hoor @Seray: Missen je ook hier hoor @Crazy: Kan toch mee naar de meeting, leuk!!!
Ik heb vanmiddag weer uitgebreid geleerd over hoe en wat met schoonmaakspullen, alleen ook daar is niks van blijven hangen.
Enneh… gaat onze manager ons ook nog aan het eind van het jaar verlaten. Hij was er nog niet eens zolang. Vinden we allemaal wel jammer, maarja hij kan een betere baan en veel dichter bij huis krijgen, dus tja…dan is zijn keuze niet moeilijk. Dus als iemand van julle nog een baan zoekt als cateringmanager… staat op het internet.
hihihi…zag het staan bij het bijlezen…maar toen ik verder kwam in het verhaal zag ik al hoe het heette, maar tlr…toch bedankt…
Beps…hoe is het met de rug
Seray…overdag niet mee kunnen kleppen, dat dan heb je s avond’s een hele waslijst
Linda…fotopose aannemen zondag…
voor de rest weet niet meer…ikke vind het maar bere koud…lekker kaarsjes en de open haard aan lekker warm…
toos - kan me voorstellen dat het rot was om de deur voor het laatst dicht te doen:kus:, hoop trouwens dat het allemaal goed komt en dat het de 3e allemaal geregeld is, dan kunnen jullie dat ook afsluiten
en wat vervelend dat de keel nog steeds door blijft zeuren