@ TurkijeLover: Noouuuhhoouuu ik was nog vrij vandaag!! Dus ben ff de stad in geweest,! Maar ikke vond het veel te koud dus was snel weer binnen!
Maar het wilt nog niet echt wennen allemaal!..
Ik had trouwens vandaag Askim nog aan de telefoon! En hij vertrek vlgende week weer naar Marmaris… Vrienden van hem belde dat ze er ook waren en dat er werk was…weet het nog niet precies snapte er nog niet zoveel van!
Maar als hij daar blijft… hoop ik dat ik eerder kan vertrekken!!;)
Seray,me vriendin zegt van wel dat mest zij toen ook maar zij is getrouwd en haar man kwam dus hierheen voorgoed.Op een ander forum wordt weer gezegd van niet…Dus weet het niet,maar heb askim maar gebeld en gezegd dat hij het maar op moet sturen naar me,dan heb ik het in ieder geval…Hij zei als ik mag komen fuck ik holland hahahaha .Hij was nu op een bruiloft
@ TurkijeLover: Jaa hij had het over een internetcafe…en dan in de zomer gewoon weer in die bar! maar moet het hem nog ff vragen, maar hij had haast…weet ik het! hahaha maar hij zou me straks nog terug bellen over hoe en wat!
@ Seray: Ja ik neem ontslag… voor die 6 weken had ik onbetaald verlof genomen… maar nu ga ik echt ontslag nemen! Ik weet ook niet precies wanneer ik terug kom of hoelang ik weg ben!.. en dat wil ik ook niet weten als ik wegga!..hehe…En het laatste waar ik voor terug zou MOETEN komen is mijn baan hier!
trl- ja dan kan hij het maar beter nu voor de zkerheid op sturen, dan hbe je het iig mocht je het nodig hebben, enne zijn opmerking snap ik wel na dit allemaal:D
brenniej - nee gelijk heb je dan, dan kan je tenminste ook net zolang blijven als jij dat wil! heb je het straks super naar je zin en dan moet je terug vanwege je baan, dat zou heel erg niet leuk zijn
@ Seray; jaa precies…even afwachten dus!!.. Ik hoop het zooo!!!
dan kan ik misschien eind januari al gaan!!..maar goed…niks is nog zeker of wat…maar geeft me toch een fijn gevoel!
@ antonie- ik ben niet bezig met een visum, alleen erg geinteresseerd in hoe het werkt en of het trl lukt, want dat gun ik ze zo!
Ik ga liever naar turkije om tijd met mijn askim door te brengen, maar misschien dat wij het ooit ook proberen en dan is alle info die ik heb handig
WW-meeting Utrecht: 18 november - MEETING!!
Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda
Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babs
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
@ TurkijeLover: Ik hoop dat ik wat wijzer wordt…vaak als Askim iets nieuws heeft of me iets wilt vertellen,… is hij zo enthousiast…(heee hoe schrijf je dat woord nou??)
dat er geen touw aan vast te knopen is!.. maar dat komt wel goed!!
Hehe … ben eindelijk bij met lezen, weer rust in de tent hier!
@Mari
Die klapdoos heeft zoonlief al op zijn verlanglijstje staan voor sinterklaas. Hij kan hem al vergeten dus ik helemaal.
Gefeliciteerd met manlief en heel veel plezier vanavond!
@Bloem
Kan hub niet af … een cursus met allemaal vrouwen, wordt ie zenuwachtig van :).
Pain de Boulogna, zoooooooo lekker, had het vanmiddag ook maar dan met ham/kaas en tomaat.
@Seray
Wij missen jou ook hoor! Nog even en misschien ben je er overdag dan weer (stiekem) bij.
@TRL
Vol blijven houden … maak ze gek daar!!!
@Crazy
TOP dat je er ook bij bent zondag!!
@Antonie
De file bij de beruchte brug bij E***k? Is idd een ramp met de spits.
@Linda
Bereid je dan maar vast voor. Jij wil graag op de foto, ik knip ze graag. Eindelijk iemand gevonden die niet moe van deze japanner wordt.
Cyn biedt zich ook al aan dus straks heb je er zoveel dat je je kamer er mee kan behangen.
@Beps
Hoe wast bij de chiropraktor? Gaat het al iets beter met je rug?
Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh