viva- logisch dat je je vaste aanstelling niet opgeeft, maar vind het ook wel raar dat jullie meer werk krijgen maar geen compensatie ervoor, wat een gedoe voor jullie zeg, hopelijk komt er snel een andere functie die je leuk vindt vrij
antonie -maare wie zijn hepie en hepie dan, het zegt mij echt niks
:retard: …crocks…cyn heeft met bontje…dacht dat het pantoffels waren
Beps en ik hebben de neppers…en volgens mij heeft Brenniej meerdere kleuren.:disgust:
Hepie en Hepie zijn een nederlands talig zang duo .
Hebben ooit een wereldhit gehad in nederland “ik lig op mijn kussen stil te dromen” zo’n 30 jaar geleden waar ze nog steeds in “het circuit” succes mee hebben.
Antonie…hihihihi…mijn paps 77 jaar(gehandicapt en altzheimer) heeft de pc gevonden incl. internet…ik zit gemiddeld 3 uur per week via hulp op afstand zijn pc weer in orde te breien. Nu heeft hij vanavond 92 foto’s in een keer verstuurd naar mijn mailadres hihihihi…dat gaat niet…alles afgesloten…de americaanse reset…geprobeerd, outbox leeggehaald ect…maar hij ratelt alleen maar (pentium 3) en blijft maar verzenden, hoe krijg ik dat eruit???
ik ken het liedje wel maar weet bij god niet wat er aan de hand is met hepie en hepie, beginnen ze weer overnieuw of zitten ze in het bejaardentehuis???
@Hans: Is toch niks mis mee om bij T*N te werken, relaxte tijden hoor. Ik moet morgen weer vroeg rondcrocken, 6 uur wekkertje, 7 uur beginnen en om kwart over 11 weer thuis
Zo ja probeer eens te zoeken naar *dbx , dit zijn de boxen van je mail programma.
Als je inbox.dbx of outbox.dbx vindt dan zou ik proberen om outbox.dbx te verwijderen.
Toos nee niet gesignaleerd, maar wel een ww woord…voor iemand die online komt, vervolgens een bericht plaatst…of een vreselijke domme opmerking maakt…toch!!!
Antonie, als ik daar bij kan…denk niet volgens hulp op afstand…want hij kan niets verzenden hij blijft maar aangeven dat hij probeert te verzenden…pc is nu afgesloten, alles via de taakmanager beeindigd en nu maar helemaal uit, hoop ik dat het weg is. Anders zal ik er toch naar toe moeten om dat te verwijderen…als ik die outbox.dbx verwijder, hoe kom ik dan weer aan een nieuwe??? Of moet ik outlook verwijderen en weer opnieuw erop plaatsen.