:kus:
@Beps
Lekkerbekkie … ook nog een broodje omelet erbij … jammie :wacko:
Ik had een italiaanse bol met ham/kaas en tomaat, ook lekker, dus mag niet klagen.
@Viva
Jeetje het houdt ook niet op bij jullie, nu weer gesodemieter op het werk :retard:.
@Cyn
Heb je helemaal goed, is niet belangrijk hoe je eruit ziet, gaat erom wat je uitstraalt :zon02:.
@TRL
Ben benieuwd wanneer jullie bij het consulaat terecht kunnen. En nog belangrijker … of ie mag komen natuurlijk :unibrow:!!
@Toos
CROCKSE :evil:!!
@Kaylo
En nu ga ik eens naar je foto kijken :biggrin:
Ik eet sperziebonen in een boemboe mix met kerrie… met aardappels en kipnuggets!!! jajajajaaaaa lekker!!!
Beps: welkom terug!:wub:
@marion : je bent te laat, cyn is er al mee weg ! ![]()
Haha kijk dus maar naar mijn foto! :beef:
@Kaylo
Dan raden we toch even de foto van Cyn ![]()
Ik ga bij een vriendin eten en die maakt lekker spagetti.
NOU :retard::crybaby:
ik neem een molletje en ga even plat,ik stik van de pijn in mijn hoofd…al dat gez*ik…misschien tot later…
Viva: Sterkte!!!
@Viva: Neem 1 van mij, ik heb er tegenwoordig genoeg! :lol:
Viva,sterkte
Marion,dat is nog belangrijker ja of hij mag komen,maar als ik de datum van de afspraak weet dan laat ik het jullie natuurlijk weten…
Ik denk dat ik vanavond pilav ga maken en eten
Ik kan nog niet direkt iets tussen mijn kiezen slaan vanavond. Van het werk direkt naar avondschool en die duurt tot 21u. Om 21u30 thuis, en dan natuurlijk te laat om nog iets te eten. Krijg hier wel zin met al die lekkere suggesties. :chin:
zoo ik ben weer terug van school…
@cyn…nou het is een beginnetje met je oma he;) maar idd zeker op je hoede blijven
@trl…succes met bellen morgen11
@marion…lkkr gesport…?
@beps…hoe was het werkoverleg…?
@lunch…wat eten jullie allemaal voor een lekkere dingen voor de lunch!! pizza kroketten!!
was 2 jaar terug ideaal…lagen toen met de school midden in de stad…maar nu zit een lekkere lunch er voor ons niet meer in!!
Pfff heb helemaal geen zin meer, en het is pas donderdag…moet morgen ook nog :retard:
Nu nog 1,5 uur!!!
@Viva
Och meissie toch :kus:
@Filiz
Was lekker ja … kort maar heftig!
@Beps
Morgen ook maar dat plekkie proberen te krijgen, kan je vaker langs komen en gaat de dag wat sneller.
JAAAA zo lekker plekje, lekker langs komen!!!
Niet alleen
spelen
Kan je het niet reserveren
?
pff Beps… ik moet ook gewoon morgen nog… maar daarna… tsja wat is er ook alweer daarna?? Ik geloof dat ik zondag nog weg moet… weet alleen niet waarheen :wub:
Zenuwen beginnen trouwens wel te komen ![]()
@Cyn: hihi is weer omgevlogen he, de tijd!!! En dan mag je weer naar askim :wub:
@Marion: nee reserveren mag niet HELAAS