zucht ja… ben echt zo benieuwd hoe het gaat lopen!! Hoe ik me voel als ik weer bij hem ben!!!
Zit ook met zoveel vragen… :paranoid: Dus hoop dat ik er deze vakantie definitief achter kan komen hoe we verder gaan :wub:
zucht ja… ben echt zo benieuwd hoe het gaat lopen!! Hoe ik me voel als ik weer bij hem ben!!!
Zit ook met zoveel vragen… :paranoid: Dus hoop dat ik er deze vakantie definitief achter kan komen hoe we verder gaan :wub:
:dag: iedereen ! Misschien tot vanavond !!!
Hoi, ik ben redelijk nieuw hier en heb eerst ff ingelezen.
Hoop dat het niet erg is dat ik hier zomaar een berichtje kom plaatsen, maar het lijkt me erg gezellig hier en zou graag mee gaan kletsen in de toekomst.
groetjes
Seray welkom!! Wij hebben elkaar al eerder gesproken, maar leuk dat je ook mee komt kletsen op TTT!!!
Koffers al gepakt?!?!
Hoi Cynthia, dank je ![]()
Ja mijn koffer is al gepakt, morgen nog een paar laatste dingetjes! En ben jij al begonnen met pakken?
@seray…welkom hier…natuurlijk niet erg als je gezellig mee komt kletsen…in tegendeel…hoe meer zielen…hoe meer te kletsen;)
of was het nu…hoe meer zielen hoe meer bij te lezen…
dames…!!!
Hoi Filiz, dank je voor het welkom.
Maar voorlopig zullen jullie door mij niet extra veel te hoeven bijlezen;), ik ga nml zaterdag voor 8 daagjes op vakantie ![]()
Seray, het meeste zit al wel in mijn koffer… maar moet nog wel ff flink proppen
Heb uiteraard weer veel te veel mee!! ![]()
Heb er wel echt zin in hoor!! Weer lekker naar Gümbet!! We krijgen mooir weer daar, dus dat is alvast mooi :evil:
@Seray: Welkom!
@Cyn: nieuwsgierig hoe het gaat lopen!!!
Ik ben er bijna, nog 30 min!! En dan ff naar de kapper, poging 2
Ja wil echt weten wat de toekomst gaat worden (al kun je dat nooit zeker weten… maar ga uitvinden of we echt nog bij elkaar gaan blijven
Seray,welkom hier.En waar gaat de reis naar toe??
Cyn,wordt dus ook nog wel spannend voor je of de gevoelens er nog steeds zijn als jullie bijelkaar zijn.
@Cyn
Ook ik ben benieuwd hoe het gaat lopen tussen jullie.
@Kaylo
Hoop dat je vanavond nog even binnen wipt :dag:
@Seray
Welkom bij de club! Lekker zeg, zaterdag op vakantie! Ook naar Gümbet toevallig? Uitkijken geblazen daar want over een paar dagen komen een paar gevaarlijke vrouwen aan, De Drie Dementen ;).
@Beps
Hopelijk gaat poging 2 gaat slagen.
Marion: je bent helderziend??? Seray gaat inderdaad naar Gumbet… :wub:
Wordt dan gezellig daar in Gummiebet…Allemaal wwers hahaha
Nou ik ga aan het eten beginnen,vroeg maar om half 7 moet me cluppie spelen en dat wil ik wel zien natuurlijk
Half 7 al?? Pfff dat wordt snel rijden en eten voor mij ![]()
Nou ik ga langzaam afsluiten!!
@Cyn: Tot morgen!
@Marion: Op naar de schaar hihi
@llen Mss tot straks, en anders tot morgen!
:dag: :kus: :dag:
Beps, tot morgen!! :wub: Veel succes bij de knipper!!!
beps,fijne avond en succes bij de kapper
beps,hoe maken je ouders het trouwens in Kusadasi??