TTT deel 52!!!!

Bep, is dat dezelfde waar jij het laatst gezeten hebt? Nee toch? Ik zat ff bij reiswijzer te kijken, maar kon geen Rina vinden.

@Roanna: zij zijn er in het begin van het jaar ook al geweest… kijk onder paloma marina

@Bep: Ik heb het gevonden en gezien. Ziet er ook keurig uit.

@beps: hoelang verblijven ze er deze keer?

Ze zijn er dinsdag 1 week, en blijven in totaal 2 weken… We gunnen ze alles, maar zijn een btje ‘teleurgesteld’ want verleden jaar hebben ze gemeld dit jaar december(zijn ze 50 jr getrouwd) met zn allen een week naar de zon te willen(in okt dan, met de kinder vakantie)
Nu zijn ze 4 weken in juni geweest, nu weer 2, maar okt gaat niet door, want de centjes zijn op(JA RAAD JE DE KOEKOEK!!!) mn zus heeft zelfs verlof op genomen ervoor, en nu gaan we niet!!!

Maar goed, als ze maar genieten!!!

@beps: dat is idd minder ja, maar daar genietzen moeten ze zeker

Goede avond meiden.
De rust is weer wedergekeerd in huize ******. Drukke maar leuke dag gehad met zijn allen en de kids hebben genoten op de kermis. Vanavond maar vroeg het bed in want morgen moeten moeten we al om 8.30 al in het Radboud zijn, wegwerkzaamheden onderweg dus er zal wel weer een file staan. Trouwens … lekker rustig geweest hier, hoefde ik tenminste niet zoveel bij te lezen.

dat wel Bep, maar Bep maar nie eerlijk. Wat een teleurstelling dan en dan niet alleen voor jou en hub, maar ook voor je zus/man en de kids dan.

Natuurlijk gun je ze alles, maar is niet zo leuk meer.

@Beps
Jammer dat de vakantie voor de 50e jarige bruiloft niet door gaat. Dacht eigenlijk dat dat al vast stond.

@Marion: Ja he! Het was hier vanavond kort maar krachtig. :wink: Lekker dat jullie allen weer even zo genoten hebben op de kermis en met de familie.

Veel succes en sterkte morgen in het Radboud hoor.

Meiden, ik ga mn dingetjes klaar zetten, dan komt hubbie naar beneden en mag ik weer lekker onder de wol…
Tot morgen!

@marion: succes morgen in het Radboud

Nee die vakantie staat niet vast, we gaan nu op de dag iets doen, en misschien in het voorjaar naar een huisje ofzo…
Gewoon jammer… Nogmaals ik gun mn ouders van alles…maar ga dan niet iets beloven en dan terugkrabbelen…

Nou goed genoeg over gepraat, moest het ff kwijt gewoon…

@Marion: Suc6 in het ziekenhuis, en een knuf voor jullie allemaal!

@beps: weltrusten, werk ze morgen

@Bep: Oh, dan is je bedje al lekker warm. :stuck_out_tongue: Weltrusten hoor en werkse n morgen weer. :dag:

Niet vergeten he! Overmorgen. :wink: RUST !!!

@Roanna: Pas op hoor, anders moet ik je straffen!!! :tongue:

Marion,veel succes in het radboud morgen.

En ja ikke wil ook naar Kusadasi,maar ja moet nog paar weken wachten en dan ben ik er weer voor een paar dagen…

Zo ga nu ff naar brenniej der site

sjalom my friends…
zo te lezen heeft iedereen een gezellig ezondag gehad…gelukkig!!
jmmr van cyn haar vertraging,maarach een hald uurtje is best te doen;)
ga ook ff bren haar site lezen…dan n uurtje in bad…heerlijk:D en dan slapen…
tot morgen allemaal en slaap lkkr…xx

@beps: wat doen we als ze de regel overtreden?

Voor straf… een weekend naar Istanbul. :stuck_out_tongue:

Weltrusten Filiz. Slaap lekker. :wink: