TTT deel 52!!!!

Wat Linda? :unibrow: :zon02:

Dat wel,maar een half uurtje is misschien in de lucht nog wel in te halen

@roanna: iets over een uitje van toos en jou, verder mondje dicht tot en emt dinsdag

TRL: was vandaag cker heerlijk, lekker met de fam in de tuin gezeten. Maar goed daar altijd lekkerder dan hier…

@Roanna en ook niet in andere kleuren geuren of andere poep…dinges… GNAGNAGNANGA

Net ff op Brenniej’s site geweest, ze is er, is blij, vlucht uitendelijk goed… En wel gebabbeld, maar niet uitgebreid…het zal :smiley:

Voor hen die het kwijt zijn:

Zo weer terug effe sport kijken mijn clubje komt erop

Voor iedereen die binnenkort gaat heel veel plezier gewenst!! Lekker genieten want het is zo snel weer voorbij :tear::tear:

Ben inmiddels snipverkouden geworden, tja te vaak met de airco aangeslapen :wacko:
Maar we zijn in ieder geval grote Kusadasi fans geworden, snap nou waar iedereen altijd zo enthousiast over is. Vind 't misschien nog wel leuker als Alanya…

Allemaal fijne avond!

@Dia: hihi, ik snap precies waarom iedereen zo enthousiast is over Kusa… IK wel…hihihi

@Bep: Ik had 'm al bij de favo’s staan. Maar toch nog bedankt. Ze had die posting in een internet cafe gedaan las ik, dus zal ze wel een Turks toetsenbord hebben gehad en dus geen puntjes op de I heb kunnen typen. :lol:

**@Beps: vind het er eigenlijk veel knusser en de omgeving mooier. Dus wie weet volgend jaar wel weer :zon02:In welke accomodatie zitten je ouders nu? **

Nou Bep, wat zeg je daarvan? Weer een Kusa-fan erbij. Is dus echt wel zo he? Ik had dezelfde mening toen ik terug kwam als Diamond nu heeft.

@Diamond: Ik had precies hetzelfde als jij nu. Ook veel te warm gehad en teveel (mis)gebruik van die airco gemaakt, met het gevolg dat ik een week naar thuiskomst zelfs griepverschijnselen had. Maar gaat over hoor! :biggrin:

@Roanna: Turkse nachten zijn warm he :unibrow: Ach ja beetje verkoudheid heb ik er dan maar voor over…

@diamond: niet alleen turkse nachten, had hetzelfde door de griekse nachten

Mn ouders zitten in app Rina, bij Diana Travel naast… Ohh houd nou op, ikke wil ooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

@diamond: je moet je handtekening nog aanpassen

**Ik ook!!! Op naar Turkse warme nachten in Kusa!!! **

Ik wil ook mee, wil zien waar jullie zo enthousiast over zijn

@Linda: done! Hihi gehoorzaam meisje ben ik he :drugged:

@diamond: had hetzelfde hoor, roanna moest mij erop wijzen dat ik mijn handtekening nog niet had aangepast

ja herkenbaar, had ik ook bij terugkomst…

En nu weet ik geen originele tekst…voor mn handtekening, en dus de waarheid maar…