TTT deel 51!!!!

@marion
Leuk zo’n stukje van J.

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!:scotland:
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

Filiz: 19 december- side

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar

29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

Marren weg Cris nu wel bovenaan :slight_smile:

Net thuis,beetje hoofdpijn dus op tijd naar bed.Morgen naar Beverwijk…Maar nu eerst ff voetbal kijken.

@viva: ja bed is vanmiddag gearriveerd, paps en mams hele dag hier geweest, was gedraaid, eten gekookt, stofzuigen ideaal hoor zijn net weggegaan stiekem even gelegen ligt echt heerlijk oh wat zal ik slapen vannacht

@j: leuk dat je ons hebt laten weten hoe je wedstrijd gegaan is, jammer dat jullie verloren hebben volgende week beter

@tkl: gefeliciteerd met de overwinning alleen jammer dat ze gewonnen hebben van dat andere overijsselse clubje hahaha

O volgend week om deze tijd ben ik op schiphol. Ik kan niet meer wachten. Vrijdag krijg ik mijn cijfer voor het eindverslag te weten. Dan weet ik precies met welk cijfer ik mijn stage heb afgerond.

Meiden een fijne weekend verder

@trl veel plezier in beverwijk
@ beppie veel plezier in zutphen.

@linda
Lig je nog niet in bed???

@trl
Nog een zwarte markt fan, ga je alvast een beetje sfeer proeven?

@mk116: nog niet ga zo wel haha, heb morgen belangrijke, zware wedstrijd haha rondje enschede 8 km

In L’stad? dan kom ik ook.

@linda
Ben je er alweer helemaal klaar voor na de zomervakantie of heb je de hele zomer doorgetraind?

@Linda
Geloof ik direct dat je lekker zal slapen. Niet verdwalen in dat grote bed he!
Veel succes met de westrijd morgen!

@MK
Hij vond het helemaal te gek. Zoveel mensen die hem succes wensten.

@TRL
Alweer hoofdpijn? Hoop dat ie morgen gezakt is als je naar Beverwijk gaat.

@Besmile
Gaat goed komen met dat punt. Kan je eindelijk gaan genieten van je welverdiende vakantie.

@MK: toen de trainer vakantie had heb ik ook niets gedaan, daarna drie weken getraind toen naar kreta en afgelopen woensdag weer getraind ging toen lekker ben benieuwd morgen ga vrijdag nieuwe hardloopschoenen uitzoeken gaan ze helmaal kijken wat geschikt voor je is nav je oude schoenen, test die ze dan gaan doen etc. nog tips voor gesprek dinsdag haha, ga trouwens morgen de papieren opsturen om de opleiding administrateur af te maken ga de 6 modules doen en zodra ik een nieuwe baan heb de stage doen en dan dilpoma en mss wel verder met hbo

@marion: dank je

Hallo iedereen ! Wou Crazy en Mar Mier nog een héééééél leuke reis wensen, maar denk dat ik net IETS te laat ben :o

Zit voor het eerst na 2 dagen achter pc, dus nu deel 51 al dus. Zal later wat bijlezen, want dit is een “vluggertje”…

@ marion ik hoop ook echt op een goed punt, en ben ook echt blij als ik het vliegtuig zit.

@marion
Ik vind dat toch leuk hoe kinderen schrijven, af en toe moet je een woord/zin een paar keer lezen om te begrijpen wat er staat. Ze schrijven zoals ze denken. Ik vind het ook zo leuk om in een schoolkrant verslagen te lezen van kinderen die bijvoorbeeld op schoolreis zijn geweest.

@linda
Je gaat de draad dus toch weer oppakken.
Tips voor de sollicitatie… moeilijk, voor mij al een tijdje terug dat ik een sollicitatie had. Ik heb op kantoor wel een aantal keer bij gesprekken gezeten.
Waar ik een beetje op afknap, mensen die vreselijk opscheppen over zichzelf en mensen die je niet aankijken als ze met je praten.

@besmile
Is deze stage het laatste onderdeel van je opleiding?

Wou efkes bijlezen, maar het is niet niks ! Kan het allemaal niet bijhouden. Als je enkele dagen gemist hebt, is het wel veel om bij te lezen. Morgen probeer ik het nog een keer, en anders kom ik maandag terug. Morgen familiebezoek en broer uitwuiven naar Egypte. Slaapwel iedereen:slapen: !