@Marion: Ik praat nu even tegen J. Nou joh, maakt niks uit dat jullie dit keer verloren hebben. Volgende week weer en dan nieuwe ronde, nieuwe kansen en ik blijf je zowie zo steunen, door dik en dun. Bij winst of verlies blijf ik toch zeggen… zet 'm op J. ![]()
@roanna
Hoe gaat het met je zwager, heeft hij al een beetje zin in de vakantie?
@kaylo
Lastig hè als je de computer met alle gezinsleden moet delen. En als je hier een paar dagen niet geweest bent, moet je best wel wat pagina’s nalezen.
@Linda: Oh, wat spannend dan vanavond in je nieuwe bed. Ga je nog niet naar bed? Of heb jij net als ik, ook nog geen laptop in bed? :unibrow:
@MK: Bij jou ook alles goed met de kids enzo? Jij moet dus ook binnenkort weer aan de bak, las ik. Oe, zal wel even weer wennen worden he?
@ Kaylo: Weltrusten voor zo :slapen:
@roanna
Dat wordt zeker wennen, 16 weken thuis, dat is best een hele lange vakantie ![]()
Het kleine mannetje wegbrengen, zal wel even slikken zijn.
@MK: Ja, nu wel hoor. Ik ben zojuist daar de tickets wezen brengen en hebben even uitgevogeld hoelaat we zullen/moeten vertrekken van huis. We rijden naar zo’n bedrijf in de buurt van Schiphol, om daar de auto te parkeren en die brengen ons dan weer met een busje naar het vliegveld.
We gaan met een auto omdat hun zo’n grote Op*l Meriva hebben en daar kan alles en iedereen in, dus kunnen we de kosten samen delen.
We hebben er echt allemaal zin in. Je weet al wel wanneer wij gaan he? :lol:
Ja, lijkt mij ook. Maarja, soms kan het niet anders. Tegen die tijd moeten we je maar even steunen.
Dan ben ik ook net weer terug.
Nou, zo te zien is iedereen al naar bed of zo, dus ga ik ook maar. Nog effies de krant van vandaag lezen.
@Bep: Veel plezier morgen (in mijn geboren en getogen stad) Zutphen. Niet direct verliefd op zo’n lief hondje worden hoor!!! Nog even geduld hebben,… maargoed kijken kan geen kwaad toch! ![]()
Truste allemaal :dag::kus:
@roanna: ga zo echt naar bed nee heb geen laptop
Slaap lekker, maar dat gaat vast wel lukken en succes met lopen morgen.
@MK: dank je, gaat zeker lukken laat morgen hier wel weten hoe de wedstrijd gegaan is moet om 14.30 uur starten
@ mk 116 het is inderdaad mijn laatste stage .
Ik zal even het :idea: uitdoen, is besmile vergeten en de boel op slot. Wens jullie ook welterusten:dag::dag:
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Yaks in de Gobi woestijn
http://www.home.zonnet.nl/Happy4ever/reis/images/3mo051GobiDesert_yaks.jpg
:idea:
@Marion: Was je vroeg of wasje laat… ![]()
Maar die ‘diertjes’ en wat ze daar van die melk maken, daar had Bloempje het niet zo op zeg maar :lol:
@Linda: Hoe sliep je bedje?? Ohh de eerste nacht in deze was toen al zo iets…MMMMMMMM
@Roanna: Grote Opl M**va… valt wel mee, hadden wij ook, maar 2 koffers en 4 mensen hield het echt op… Was zelfs nog een btje puzzelen. Maar wel lekker…je gaat weg op…:retard:???
Wij gaan dus vandaag even hondjes kijken… zo begon het, 2de paasdag. We wisten al dat we een shiba inu(jap= kleine hond) wilde, maar toen waren we allebei verkocht!! Hubbie had er nog geen gezien in het eggie!!
We gaan niet de hele dag, maar gewoon een paar uurtjes.
Tot straks
:dag:
Goede morgen
@Beps
Van allebei een beetje ![]()
Daarom de foto van de yaks, ben benieuwd hoe ze zelf dat spul vind smaken, na 6 dagen zal het de stt wel uit komen ben ik bang ![]()
Veel plezier bij de hondjes!
Morgen allemaal,
linda,lekker geslapen in je nieuwe bed?Succes met de wedstrijd vandaag.Thanks voor de felicitaties we hebben gewonnen,maar het was niet best van wat ik ervan gezien heb,maar ja wel 3 punten…
Mk,nee geen zwarte markt fan,maar ben er al heel lang niet geweest dus nu maar weer een keertje vind het wel gezellig…
Beps,veel plezier in Zutphen
Marion,mooie foto weer…
Nog steeds beetje hoofdpijn,straks nog een molletje en dan hopen dat het wegtrekt.
Fijne dag allemaal
@TRL
Hoop dat het molletje helpt … veel plezier in Beverwijk!
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!![]()
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris
Filiz: 19 december- side
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
Goeiemorgen,
@J.: Jammer dat jullie niet hebben gewonnen, volgende wedstrijd gaat vast een stuk beter en ga je weer scoren. Ik vind je toch een kanjer hoor. Dikke :kus:.
@Beps: Veel plezier bij de honden in Zutpen
@TRL: veel plezier in Beverwijk
@Linda: Al uitgslapen?? Succes met de wedstrijd vandaag.
@Viva: Hoe is het met jou?? In de sauna alle zorgen een beetje uitgezweten??
@Roanna: Uhhhh, wanneer was het ook al weer :vak02:??
@Chris: Al een beetje ingepakt, nog 4 dagen voor jou. Afscheid zal vast emo worden, hoort er nou eenmaal bij. Maar je gaat een nieuwe uitdaging tegemoet en zal vast snel je draai vinden.
Hij slaapt echt heerlijk, wilde er niet uit maar ja moet wel he vanmiddag wedstrijd