Werk gedaan hier voor nu, zo meteen de douche in en op naar mijn geboortedorp want het is kermis daar.
@Linda
Maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard door rennen, des te eerder ben je klaar en kan je je bed weer in. Heeft ook nog een ander voordeel want dan ben je als 1e over de finish ;). Succes!!!
@Toos
Nog plannen voor vandaag of ga je lekker luieren?
@ Marion: Bedankt weer voor de mooie foto en niet te vergeten … het lijstje. Weet Toos in ieder geval weer, wanneer ze/we weggaan. :nod:
@Linda: Wat fijn te lezen dat het zo heerlijk heeft geslapen. Straks die hardloppwedstrijd en dan vanavond extra moe, dus weer een reden om vroeg naar bed te gaan. Veel succes vanmiddag hoor!
@ Bep: Is denk ik nu niet thuis, maar wist je ook dat er vandaag in Zutphen het jaarlijkse chocoladefestival was. Nee? Oh jammer dan, had je overal gratis mogen proeven.
@ Toos: Ook al wakker? … Nee, ik 'm nog niet van de zolder gehaald.:vak02:
@Mk: mijn ouders hebben zekers genoten van alles nog. Glukkig maar!!!
Leuke foto’s!!! Als ik dat weer zag ahhhhhh en bekende zeiden tegen mijn ouders dat ze eventjes met mij moesten gaan praten want ik moest volgend jaar gewoon komen!!! Lief he, nou ja misschien weer een weekje in mei en dan in september misschien dan 2 weken Antalya-lara!
Maar goed even een klein vraagje weet iemand nog leuke kleinschalige ALL-IN hotels???
Misschien kan ik daar eens naar kijken!
@Trl: hoe was het in Beverwijk nog wat gekocht??? @Beps: En hoe was het in Zuthpen???
Het is zondag en ik ben hier alleen!!!
Hahahahahhaha drukke dag voor iedereen en ik zit achter de computer omdat ik morgen weer aan de bak moet.
hahahaha
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Turkije-fan - 2 juni Begin stage voor 5 maanden in Turkije
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
2 juni begint mijn 1e stagedag. vanaf 23mei mogen we naar Turkije vertrekken. ik heb nu al zin om mn ticket te boeken, maar op internet is het nog niet mogelijk. op 1 site is het wel mogelijk, maar ik weet dat het goedkoper wordt op die site.
op komfly is het meestal wel redelijk goedkoop als je ver van te voren boekt, maar daar is het dus nog niet mogelijk.
@Marion: Hoezo, btje van beide… waarom zo laat/vroeg??? Haha
@Roanna: Nee wist ik niet, daarom was het zo druk overal…hadden we moeten weten, had nl mn vriendin mee waarmee ik ben wezen bonbons maken… SMIKKEEEELLLLLLL maar helaas. Heb onderweg nog wel :dag: heb je het gezien???
@Bep: Oh, leuk dat het naar je zin hebt gehad in de Hanzehal met al die “poepie’s” .
Ja, ik had jullie ook wel gezien. Jullie mij niet dan? Ik stond onder die grote M van je weet wel, terug te zwaaien naar jullie. :dag:
En dat van dat chocoladefestival wist ik wel. Had het van de week al in de stedendriehoek gelezen, maar helemaal vergeten hier aan jou te melden.
Kun je nagaan, als jullie me niet even helpen herinneren wanneer ik op vakantie moet. :zon02: Vergeet alles. Toos zal wel weer zeggen, ja de leeftijd he! :finger:
Even iets corrigeren. Ergens had ik geschreven dat we met 1 auto naar Schiphol gingen. Maar… het is geen Meri**, maar een Zafi** waarvan de laatste stoelen weggeklapt kunnen worden, zodat er 4 personen kunnen zitten en er voldoende ruimte is voor zeker wel 4 normale koffers. Mijn schoonzus heeft me net even gerustgesteld. Hi, hi.
:dag: Ik zo lekker ff eten. De pot schaft vandaag Gado, gado. :dag:
Jullie ook allemaal eet smakelijk zo.
@Linda: En… klaar met lopen en wat is je tijd? Ennehhhh … wat goed weer van Twente he?
@Bep: Nou nee dat niet hoor. Wij hebben zelf gelukkig ook nog een auto en anders de rechtstreekse trein. En als het echt niet kan, de Schipholtaxi waar wij ook regematig gebruik van maken.
Komt helemaal goed en o ja… oh nee ik zeg niks. :lol: :dag:
Hai allemaal, ik schaam me een beetje dat ik zo weinig langskom, maar dat is even niet anders.
Ik wordt in beslag genomen door tal van dingen en kan m’n hoofd er soms niet meer altijd bijhouden.
Dat betekent niet dat ik jullie vergeet hoor.
Ga zo naar m’n vriendin toe, die me heeft uitgenodigd om bij hen te komen eten.
Over 2 dagen zullen m’n kids weer terug zijn. Ze hebben het daar heerlijk op hun vakantiebestemming.
M’n andere vriendin is even een lang weekend naar Side en ik heb haar een pakje meegegeven voor F., dat viel in zeer goede aarde.
Was wel een tikkeltje jaloers op haar dat ze zomaar even een lang weekend daar heen kan. Die mogelijkheden heb ik niet, helaas. Maar ze is een schat hoor.
Ik moet nog een aantal weken geduld hebben.
Allemaal een lekkere zondagavond en tot ziens:kus:
@TRL: lijkt bijna echt turks he, bij Marmaris…(voor zover wij nederlanders dat hier toe laten!) Jammmmiiiieeeee meteen besloten vanaaf een broodje Döner te halen haha