Zou nog even laten weten hoe de wedstrijd is gegaan, lopen ging wel lekker alleen niet zo tevreden met de tijd, afgelopen maart zelfde afstand gelopen nu maar liefst 6 minuten langzamer maar wel verklaring voor hoor. Tijdens vakantie trainer niet getraind, daarna 3 keer wel getraind, toen naar kreta. daarna nog maar weer 1 keer getraind en weinig wedstrijden gehad de laatste tijd ivm oa zomervakantie
@Linda: Dan weet je wat je te doen staat: TRAINEN… Nee zonder dollen… Je weet iig waar het door komt/aan ligt. Stel dat dit gebeurt en je hebt je rot getraind…dan wordt je echt niet vrolijk!!
@Marion: Wat hebben jullie gedaan vandaag?
Weer terug en zo meteen nog even aan het werk. Hebben lekker gegeten, de kermis was leuk dus kunnen er weer tegen tot het volgend weekend want dan zijn wij aan de beurt.
@Beps
Beetje vroeg/laat … te laat omdat de bank weer eens zo lekker lag, en te vroeg om op te blijven :redface:.
@Linda
Jammer dat je er iets langer op gelopen hebt maar over een paar weken zit je er weer helemaal in.
@TRL
Nee niet de kermis in Wcn maar de kermis in M**l
Beps,het was heerlijk eten bij Marmaris,jammer dat ze zo ver weg zitten hahaha…
Marion,dus een leuke dag gehad…
Linda,jammer dat je niet zo goed gelopen heb,maar ja tis nog maar aan het begin van het seizoen…
Zo, even bij mijn schoonfamilie hier uit de straat geweest om afscheid te nemen. Ze gaan morgen met de hele meute naar Calella. Manneke gaat ze morgenochtend vroeg met de buurman ff bij de gele M afzetten, omdat ze daar opgehaald worden met de Solm**bus. Ben best wel een beetje jalo, maar ach… ik mag die week erop en lekker met het vliegtuig. (Hoop ik)!!
@Linda: Oh jammer dan. Maar wat anderen al zeiden, even weer in het ritme komen. Komt het vast wel weer goed in de loop van het jaar. Gewoon flink blijven trainen. ![]()
het dames…
vandaag 1e kans om ff binnen te wippen…
ik heb alles gelezen…maar ga niet reageren…snak naar een douche…stink naar frituurvet…maarja dat heb je wel eens als je in een keuken werkt;)
ik hoop dat iedereen een fijne zondag heeft gehad…op de zwarte markt, bij een vriendin, bij de honsjes of gewoon lkkr thuis…!!
met voetballen weer verloren vandaag…erg jammer schiet niet op zo!!
tot morgen…xx
@Filiz: Goed weer van je te horen… Enzo hihi… jammer van t voetbal
Ik ga :slapen:… dinsdag gaan mn ouders gewoon alweer naar Kusa voor 2 weken… IKKE IS JALOERSSSSSSSSS
:dag:
Oh Bep, en jij kan/mag nie mee? He bah!!!
Is nie eerlijk!
Truste en werkse morgen weer. :dag:
Weltrusten allemaal. Tot morgen.
Lees nu dat een oud klasgenoot van mijn zus is betrokken bij het vliegtuig ongeluk in phuket. Gelukkig zijn ze er levend uitgekomen.maar ze heeft wel twee ruggewervels gebroken
:idea:
Ff bijlezen, maar dat gaat zonder licht zo moeilijk!!!
Nou had het idee dat er meer geschreven was
@Besmile, hoorde een klaplong en de wervels idd… Vreselijk wat daar gebeurt is.
Verder is er weinig geschreven en dus hoef ik niet veel te reageren
@Kris: Hoever ben je??? Ready to go, or much to much to do?? En de kiloos? Gaat het nog lukken met de paps en een ritje Glasgow??
Ben benieuwd wat voor foto Marion nu weer van de Gobi/Yaks/Mongolen(hihi) te voorschijn toverd!?
Morgen,
Beps,heerlijk dat je ouders alweer naar Kusadasi gaan,jammer dat je niet mee kunt.
Besmile,gelukkig zijn ze er levend uitgekomen…
Fijne dag allemaal
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!![]()
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris
Filiz: 19 december- side
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Turkije-fan - 2 juni Begin stage voor 5 maanden in Turkije
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
Goedemorgen iedereen !
@crazy : gelukkige verjaardag :kus:! Maar die zal je wel vieren in Marmaris hé ?
Een lekker lang weekendje achter de rug, jammer dat het al terug maandag is. Heb eventjes bijgelezen, maar het is best wel veel. Dus sorry als ik niet op alles reageer hoor !
Oeps vergeten :redface::redface:
Crazy van harte gefeliciteerd!!! en laat je maar lekker verwennen daar in het zonnige Marmaris…:zon02::zon02:
Goedemorgen meisjes…
Heb even alles bijgelezen…
Beps…grrrr…weer 2 weken naar kusa je ouders…(het is ze gegunt hoor)…hondjes ook leuk??
Besmile…jeetje wat erg voor die mensen…ga je op vakantie en gebeurd je zoiets
Crazy…hieperdepiep hoera…van harte met je verjaardag
Marion…op de bank/in bed…ik begrijp wel dat je af en toe wegzakt op de bank, best een druk leven.
Tlr…ook al weer aan het werk??
Linda…ach … volgende keer beter, heb je je tijd wel weer zoals hij voorheen was…
voor de rest…weet niet meer…
Ik een rustig weekend gehad, …nu weer vol aan de bak…
pfff…
Oeps… vergeten
CRAZY: GEFELICITEERD!!! Neem een raki op me, ehhhh op jou!!
Op het werk, en zoals altijd begint het op maandag heeeel rustig… NOG WEL…
:dag:
Goedemorgen dames.
Mocht je het lezen Crazymar,… dan van harte fefeliciteerd met je verjaardag en maak er een fijne dag van met je vriendinnen in Marmaris. Eneh… nog vele gezonde en zonnige jaren gewenst.:king:
Ik heb verder ook niks te melden dan:
Nog 5 dagen = 11uur + werkoverleg …deze week en dan…:vak01:
Iedereeen nog een fijne werkdag en voor de thuisblijvers ook een goede dag.
:dag: Groetjes. 25 september is het zover…:biggrin:
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Geen foto dit keer maar een kaartje
http://www.chinapage.com/images/gobidesert.gif
De Gobiwoestijn … op de grens van Mongolië en China.
Nog een paar dagen in de jeep en de 22e stapt Bloem op de trein van
Ulan Bator naar Beijing.