@ Filiz: mag ik vragen bij welke club jij voetbalt??
Goede morgen!
Nog even rustig hier bijlezen en dan over tot aktie. Een beetje orde scheppen in de chaos hier.
@Filiz
Jammer dat jullie verloren hebben maar volgende week krijg je weer een nieuwe kans.
@Besmile
Vreselijk dat ongeluk. Onvoorstelbaar dat ze er nog levend uitgekomen zijn.
@Beps
Jammer dat je niet mee kan naar Kusa :o!
@TRL
Hoe is het met de hoofdpijn?
@Kaylo
Ook weer gearriveerd in Brussel?
@Viva
Na een lekker weekend weer vol aan de bak? Hoe is het met de formulieren … is het eind al in zicht?
@Roanna
Nog 5 dagen werken en dan … wat was er dan ook al weer
?
@Kimbo
Ook weer aan het werk?
@Marion: Hoest met J, gaat alles goed?
Ik zit nog steeds te werk, maar ik heb geeeeen nnnnn zinnnn
Morgen vrije dag. DAN SAUNA… JAJAJAJAJAJA
@Beps
Stuur je wel ff een pb-tje. Wordt anders zo irri, constant die verhalen over J.
We zitten inderdaad weer in Brussel :frown: Pffffffff …
En eigenlijk heel kalm hier, dus straks ff stad in. Moet dringend nieuwe jeans.
Goeiemorgen,
Allereerst Crazy, gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van daar in Marmaris.:zon02:
@Beps: Vandaag nog werken, morgen lekker naar de sauna
@Chris: Komt wel dichtbij he
@Roanna: koffer staat nog op zolder, Aftellen, nog een week. Wanneer iets van de 25ste:D Ik moet alleen donderdag en vrijdag nog werken = nog 14 uur. En dan…:vak02:
Heb niet zoveel te vertellen, hele weekend rond gecrockt. O ja gister samen met hub op de HAP gezeten, die was in de tuin bezig en heeft met een riek in zn teen gestoken. Gevolg 3 hechtingen en een tetanus injectie.
@Beps: Vind het nou flauw dat je niet mee mag naar Kusa hoor
@Filiz: Verloren, volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen
@Linda: Jammer dat het lopen niet zo ging als je gehoopt hebt, Hoe is het met je nieuwe bed?
@toos: nieuwe bed slaapt echt heerlijk, beterschap voor je hubs
@crazy: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag
@Kaylo
Lekker shoppen dus straks!
@Toos
Jeetje wat een pech voor hubs. Kan me idd wel iets leukers voorstellen op de zondagmiddag. Heeft ie er veel last van?
@Toos: He Toos toch! Wat een pech voor je man. Wel pijnlijk zeker he?
Als hij nu maar mee kan naar ADR. :lol: Nouja, wordt het koffers sjouwen dit keer, jou werk. Maargoed, je hebt een week om bij te komen en op de terug zal die teen toch wel weer opgeknapt zijn. Wens hem sterkte ermee.
Ook nog niet. Het is inderdaad de 25e September. Niet vergeten hoor! :biggrin:
Oeps, is wel een beetje erg leesbaar he?
@Marion: Bedankt weer voor de duidelijke kaart. Je bent geweldig! ![]()
@Roanna
:biggrin:
Heb hem gisteravond niet meer gesproken, hij lag al op 1 oor toen ik thuiskwam. Maar heb van dochter begrepen dat het behoorlijk pijnlijk was.
@Roanna: Hij kan de koffers wel dragen hoor, hij mankeert niks aan zn armen:p. Heb trouwens volgende week een afspraak met Trnsaia, wanneer, de 25 ste om 6.20:biggrin:
Was trouwens wel goed te lezen hoor, arme Beps, hoe is het met je hoofd al molletjes nodig??
@toos : wil ik meegaan in uw manneke zijn plaats ? :slywink:
@Kaylo: Het is zijn teen maar hoor, kan altijd nog een rollator vragen. Heeft hij steun aan en kan hij ook nog op gaan zitten. Dan wel met zo’n mandje voorop, is handig voor de beautycase
Maar is lief aangeboden hoor
@Kaylo: Weet je nog wat Hub zei van de zomer, hij wilde volgend jaar wat anders. Gisteren had hij het er over toch weer die kant op te willen.
Jeetje Toos, nou is hij mooi klaar mee, wou hij een paar dagen extra verlof, voordat hij op vakantie gaat.:vak01:
Marion J. al over de teleurstelling en driftbui heen??:so:
formulieren zijn bijna klaar, krijgen nu per dag een klein stapeltje ongeveer 300 stuks, voor vandaag zijn die al weer verwerkt…![]()
@Viva: Dat is nog om te doen, die formulieren. Nee hij is gewoon aan het werk, niet te flauw hoor
Nou ja hij heeft nog even om weer op te knappen, met hechtingen enzo het zwembad in lijkt me niet echt lekker