TTT deel 51!!!!

Ja gelukkig wel, we werden er echt simpel van al die formulieren, nu hebben we de achterstand vanaf maart van die afdeling weggewerkt, en wat per dag binnenkomt, wordt gelijk door ons verwerkt.

@Toos: Oh wat ben jij erg zeg!!! Je moet toch echt wel stevig in de schoenen staan :biggrin: om die koffers van de band te tillen. Vooral die van jou, want je neemt altijd veel te veel mee. (Here the same) :stuck_out_tongue:

Mijn schoonzus zou vandaag dat bedrijf bellen waar we de auto gaan parkeren, voor de veranderde tijden. Ik zeg tegen haar, dat ze maar die persoon moet zeggen, kan ieder uur van de dag, want we vliegen met On**… Kan de juiste tijd niet zeggen! :biggrin:

25 September is de dag, dat we weg mag!!! :dag:

Mijn moeder belde net, mijn oma die in november 100 jaar wordt, is gevallen, ze heeft haar elleboog gebroken…als dat nog maar goed komt, die botjes willen volgens mij niet meer helen.

Roanna, heb je veranderde vliegtijden dan??? Heb ik iets gemist…(zal komen over de verwarring van wanneer je nu ook al weer vertrekt)

@Roanna: Waar zetten jullie de auto?? Wij zetten hem bij de R*I, Het maakt daar niet uit hoe laat je hem neer zet of ophaalt. Je hoeft alleen de dagen aan te geven.

@Viva: Oh, dat vind ik ook erg. Wat je zegt, als dat maar goed komt.

Jij ook nog sterkte met je formulieren. Ik lees dat jullie al aardig opschieten.

Nou meisjes, drink ff mijn bakkie leeg en dan ga ik ook maar weer eens wat doen.

Tot laters :dag:

Volgens mij komt morgen Jill terug uit Alanya

Roanna :lol::dag:

@Viva: Is te hopen dat het weer goed komt met oma, wens haar beterschap. Mijn oma had ooit op 97 jarige leeftijd een nekwervel gebroken. Kraag om gehad, maar omdat ze er niks van snapte na een paar weken er weer af. Je zal het niet geloven maar het is gewoon aan elkaar gegroeit

Werk ze:dag::dag:

@Toos: Ik weet niet precies hoe dat heet. Het is een bedrijf vlakbij Schiphol en daar kan je de auto bewaakt neerzetten en betaal je pas als je hem weer op komt halen. Je betaald daar ook per week en dan per dag en ze brengen en halen je met een busje. Ik zal het nog eens navragen hoe het heet.

Mijn schoonzus had de auto er een paar weken geleden ook daar gezet, toen ze naar Fuerteventura waren geweest en dat was hun goed bevallen. Ik laat dit maar aan hun over. Ik heb de boeking gedaan, doen zij ook maar wat. :smiley:

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!:scotland:
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: **25 **september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

Filiz: 19 december- side

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Turkije-fan - 2 juni Begin stage voor 5 maanden in Turkije

**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar

29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

goede morgen!!

@crazy…proficiat met je verjaardag!!

@kimbo…tuurlijk mag je dat vragen…ik voetbal bij vvkeer

@werkers…werkze…

@lle…fijne dag

Goedemorgen Filiz. :wink:

@Toos: Ik weet het weer. Ff opgezocht. :redface: Ze heeft dat besproken bij:
www.easypark2fly.nl

@Viva: :dag: :kus:

Allemaal :dag:

@Roanna: Ik ga eens even kijken op die site

Is net zoiets als Safe Parking bij de R*I. Daar zet je je auto neer en er rijdt ieder half uur een shuttlebus van en naar schiphol

Ja Viva. Wij gaan nu s,morgens om 10.50 uur weg i.p.v. s,avonds en terug om 07.00 uur, i.p.v. laat op de middag.

Maar ik zeg heel eerlijk, ik verwacht hier maar niks van, want we vliegen met On** en die tijden neem ik dan maar met een korrelje zout. Gewoon goed opletten op teletekst, denk ik. We zien wel. We komen er wel.

Ja klopt.

Ik ga nu echt. :dag: Doeggggggggggggggggggggggggggg

@Roanna Werk ze

@Toos: Beterschap voor hubbie’s teen

@Marion: PB

Wij parkeren meestal bij langparkeren bij het vliegveld zelf. met van die korting… ff op die site ervoor kijken,

:dag:

@toos : wij denken soms ook wel eens om te veranderen, maar we worden gewoon naar daar getrokken ! Dat waterskiën hé !

@viva : erg van je grootmoeder, hopelijk komt het goed.