@crazymar gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van hier regent het dus denk dat je daar mooier weer heb hopelijk.
Sorry dat ik al een tijdje niet ben geweest maar ben druk bezig in me huisje, en op het werk is het ook niet echt prettig want ik weet niet of ik hier kan blijven. Anders zit ik 28 september hier voor het laatst maar ik hou jullie daarover op de hoogte.
moet je morgen kijken op de teletekst van schiphol, daar zie je dan de vluchten van onur naar bodrum…volgende week is het dan waarschijnlijk hetzelfde.
ik heb alvast gekeken voor je er is er maar 1 die vertrekt
@Toos
Grapjas die je bent!
Maar je hebt gelijk, hij heeft niets aan zijn handen dus die koffers kan ie best dragen. Tegen de tijd dat jullie gaan zijn de hechtingen er ook uit toch?
@Viva
Hier weer alles rustig hoor.
Wat erg voor je oma, de elleboog is toch een moeilijke plek en het duurt bij oudere toch al langer voordat het helemaal genezen is. Mijn vader heeft hem vroeger ook gebroken (of verbrijzeld) gehad. Kan sindsdien zijn arm niet meer helemaal recht.
@Roanna
:dag: werk ze en tot straks.
@Chrissy
Oeps … vervelend als je niet in je huisje kan blijven! Je hebt er zo hard op gewerkt.
@Beps: als we allemaal weer een beetje terug zijn gaan we meeten he!!! November ofzo?? Lijkt mij wel een mooie periode!!!
@Roanna+Toos: NOG MAAR HEEL EVEN!!! We gaan al bijna!!!
Verder wat de stoom betreft… Heb ruzie gehad met een bepaald iemand, die een vriendin van mij en haar vriend een klote streek heeft geleverd!! Diegene weet precies waar ik het over heb… Verder zal ik er niks meer zo openbaar over zeggen… Anders komt straks weer de stoom uit mijn oren!!
@Cyn: Diegene negeer ik altijd…Wat een muts!! En maar vriendelijk doen, en dan ineens uitvallen tegen jan en alleman!!! Ikke laat haar, en dan heb ik geen stoom!!!
Lama’s schijten weet je nog
Nee ik kan gewoon in me huisje blijven.Is een koophuis.
Ik wil graag hier blijven zit via het uitzendbureau hier sinds maart en hoop dat het verlengd word. Ik ben de schakel tussen zwembaden en scholen voor schoolzwemmen en zwemles voor particulieren en informatie van vereningingen.
Leuke afwisselende baan administratief en telefonisch.
Dusssss En daarom negeer ik haar…
Crissy laat het maar waaien… is beter… Ik vind het heerlijk als er nieuwe mensen zijn. Maar mensen zoals jij of Kaylo ofzo. Mensen die vriendelijk reageren, open en correct zijn. Er zijn ook andere mensen… En die komen alf en toe langs, slaan een kreet en dan komen ze niet meer voor tijden… We laten het maar waaien!!