@Kris gefeliciklapstaart!!! Zit hier bij mn ouders op een aftands duits toetsenbord te werken, alles staat anders gelukkig typ ik blind!!
Nog niet bijgelezen…maar er is vast toch niemand :lol:
@Kris gefeliciklapstaart!!! Zit hier bij mn ouders op een aftands duits toetsenbord te werken, alles staat anders gelukkig typ ik blind!!
Nog niet bijgelezen…maar er is vast toch niemand :lol:
@Roanna: Ga morgen met een vriendin die kant op, anders had ik cker ff binnen komen wippen… hihihi!! Maarejhhhh als jullie terug zijn,… je weet wel jij , Toos, de Marren, dan moeten we eerst maar weer eens een meeting aan het plannen!!! Hadden Cyn en ik het nl ook al over, maar die is binnenkort ook al weg! En Brenniej…
Ikke word Remi hier…OHhh niet want Jill komt terug… JAAAAAA
hallo ik ben j ik vinded leuk als jully me steunu en aanmoedige maar we kunne nie altijd winne maarja en van daag verloore met 8-1 groetjes j
Hoi J
Jammer hoor, maar ik hoop dat je wel een leuke wedstrijd hebt gehad!!!
En wie weet volgende week wel, en dan scoor je ook weer.
Belangrijkste is dat je lekker gespeeld hebt
Groetjes van Beps
:dag:
@J: jammer zeg, volgende keer beter!!!
Hoop wel dat je een leuke wedstrijd hebt gehad!!
@Cris: lekker hoor een dagje vrij!
@Beps: veel plezier in Zutphen samen met je vriendin.
Misschien een brutale vraag maar wat ga je daar doen? Iets Leuks???
@Roanna: je hebt 4444 berichtjes hier geplaats grappig getal he?
zo even op schiphol.nl wezen kijken en mijn ouders komen om 18:00 aan.
Dus dat is mooi!
Hey meiden!
Even snel een berichtje van mij onder het koken door. Verloren dus vandaag maar het was een mooie wedstrijd om naar te kijken.
De 3e helft was een heel stuk minder omdat J. heeft een ontzettende driftbui kreeg. Knap balen dus de verdere dag.
@Roanna
Veel plezier bij schoonzus! Ging ze ook mee naar Turkije? Dat wist ik niet ![]()
@Cris
Veel plezier in de bios!
@Beps
Was het lekker op de motor, of toch maar met de auto naar paps en mams gegaan?
Hoi J,jammer dat jullie verloren hebben,maar je kan niet altijd winnen he,volgende keer beter…Heb je wel het ene doelpunt gescoord of heeft iemand anders dat vandaag gedaan?
Beps,ik ben er ook nog hoor ga pas in oktober…
@TRL
Vandaag was iemand anders de lucky one.
@Cyn: hoop dat allesgoed is en dat je geen stoom meer hebt?!?!?!?!?!?
@j…jammer joh dat jullie verloren hebben!! maar je zegt het zelf al je kan niet elke keer winnen;)
@marion…wat ga je koken…?
@beps…duitstoetsenbord…? haha ik d8 dat ze allemaal het zelfde waren…naja alweer iets geleerd;)
@cris…is dat ff een meevaller dat je niet hoeft te werken!!
veel plezier in de bios
idd erg rustig hier…ik net weer wezen dansen…zou eigelijk stoppen omdat ik het weekend van de zittingen niet hier zou zijn//maar nu kom ik woensdag al terug…en kan ik het weekend daarna toch gewoon mee dansen…prima
maandag begin ik met salsa lessen:D ben eens benieuwd
tis idd erg rustig hier!!
wat zijn jullie plannen voor vanaaf…? ik ga ook maar eens wat te eten in elkaar flansen en straks naar de cafe hier…
doeidoeii
het is eigenlijk het cafe he…?
hm…afwijking…wij zeggen namelijk het cafe…maar ja jullie zullen wel snappen wat ik bedoel…
we hebben dit jaar weer nl les op school…en dan merk je eigenlijk pas hoe anders je praat!!
@Filiz
We eten Tarly vandaag.
Toch nog het podium op dus dit jaar. Groot gelijk dat je het nog even mee pikt want als je in Turkije zit volgend jaar dan kan het niet meer. En de salsa, lijkt me echt leuk om die goed te kunnen dansen.
@Filiz: heb net patatjes op, eventjes makkelijk.
Vanavond geen plannen aan gezien mijn ouders net geland zijn. hahahaha.
Dus ik wacht ze hierop.
Maar goed iedereen een fijne avond!!!
@j
Leuk dat je er even was en jammer dat jullie verloren hebben, volgende week weer een nieuwe kans om te winnen en te scoren.
Meiden weer thuis
Bij paps en mams gegourmet… lekker onbehouden schuiven dus… Jammmiiieeee!!! Wel op de motor, lekker ritje!
@TRL: Ja tuurlijk, maar met al die meiden gone… word het helemaal zo stilllll :crybaby: Nu kan ik het allemaal behappen, Bloemmie er niet, en alles rustig, maar zooo stilllll
Nou ff borreltje en dan lekker :slapen:
:dag:
Hi meiden ben ik ook nog even…vandaag ff met hubs naar de sauna geweest even relaxed…hadden we even nodig na alle gedoe.
J. jammer knul, maar de volgende keer beter, jij hebt al zo vaak een goal gemaakt…is helemaal niet erg hoor, van Basten heeft ook wel eens verloren hoor.
Cyn…stoom afgeblazen, waarom???
Roanna en Toos haal die koffers maar van zolder is hoog tijd om ze klaar te zetten.
Beps…lekker goumet…heerlijk om even aan te schuiven. (neem een paraatje)
Cris…spannend schiet al op meis…best wel eng
Brenniej…alles goed???
Mk…jou verlof zit er al bijna op…balen zeg
Bloemmie…hobbelend in de woestijn, houd haar orgaantjes vast dat ze niet door de war raken.
Linda…nieuwe bed gearriveerd??? al stiekum erop gelegen??
voor de rest ik weet niet meer??/
O ja Tlr…geen idee wat betreft het saldo van askim voor een visum???