TTT deel 51!!!!

Filiz,heb dat topic ook gelezen,maar kon er niet uithalen of hij ook nog eigen geld moet hebben als ik garant sta…

Miere,lekker de uurtjes aftellen

@Roanna: Morgen Zutphen!!! Vandaag lekker genieten! Enne ik lees heeeeeeeelllll slecht tussen de regels door zeg maar :lol:

@Mierre: Irri, als je zo laat vertrekt…MAAR JE GAAT :nod:

@TRL: Zou superduper zijn hem 3 maanden hierheen te krijgen…goed kijken wat er allemaal nodig is, ik duim vast…

@Toos: Ja lekker hoor, crocen!! Sterkte vandaag, ineens de zon, dat doet de oudjes nooit echt goed…

Ik ben het zat, nu ff nietsen, idd nog een :was: draaien, en dan lekker met hubbie ervantussen…
:dag:

MAR+MAR: Misschien te laat! Maar HEEL VEEL PLEZIER IN MARMARIS!!

x

Ikke ga
:dag:

Cyn: :kus:

zo huis aan de kant bloemetjes op tafel en nu maar wachten he
ze komen pas om half 7 aan. Dan wachten op de koffers dat wordt een uur hahaha dat had ik namelijk grrrr niks aan maar goed ze kunnen hier dan om 20:30 zijn.
Lekkere aardbeienslof gekocht dusssssss ze kunnen eigenlijk komen!

:kus: Beps!!

@ TRL: 95 jaar is echt heel oud! Is je oma nog gezond en wel?

@ Filiz: ik keek altijd GTST. Ook zo verschrikkelijk, alleen had ik het niet door toen ik het keek. Toen keek ik het opeens een half jaar niet en toen mijn vriendin vertelde wat er in de tussentijd allemaal gebeurd was sloeg ik steil achterover.

@ Beps: een welverdiend weekend. Lekker op de bank gehangen met hubbie gisteren? Heerlijk hoor! Voor mij begint na vanavond het weekend, dit is mijn ‘last day of work in hell.’

@ Roanna: vervelend joh, dat je eerst op vakantie moet voordat je naar Blof kan. Misschien isser iemand die met je wil ruilen?

@ Marion: volgens mij ben jij heel gezellig, want er is altijd visitie bij jou ;). Enneh, ja, dat met mijn vriend, het is wel uit maar niet echt heel erg, want hij kwam mij ophalen van werk en we hebben gewoon bij mij thuis geslapen. Het is uit in de zin van: Als hij een leuk meisje tegenkomt op zijn studie/studentenvereniging is hij vrij om te doen wat hij wil. Heeft J. nog gescoord vandaag?

@ TRL: OMG, ik zie opeens dat ik bovenaan sta! AAAAAAGH!

@ Toos & Roanna: het is ook niet zo raar dat jullie koffer op zolder staat als je blijft vergeten wanneer je weggaat. Ik kan jullie vertellen: JULLIE GAAN BINNENKORT OP VAKANTIE!!! Wanneer? De 25e!!! En nu snel inpakken en wegwezen!

@ J: hee topscoorder, hoe was de wedstrijd?
Pfffff, sta ik opeens niet meer bovenaan… maar meiden… nog maar 5 dagen!!! Ik kan het niet geloven! Vandaag de laatste keer werken, joepiedepoepie!!!

Marren: heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!! Maak ze gek daar;)

@cris
Nog 1x werken en dan ben je er lekker vanaf.

AAAH de stoom komt uit me oren!!! :finger::finger::finger:

Tot later!

@Cynthia: Niks tot later. :finger: Waarom die stoom uit je oren. Vertel…

@Cris: Jij de koffer al wel gepakt dan? Past het allemaal erin? Denk het niet he!

Ja, wij gaan ergens de 25e, maar eerst gaan Chris en Cynthia nog weg. :wereld:

@ Roanna: praat me er niet van. Ik zie het al helemaal voor me op Schiphol: Kristina janken omdat dr vriendje achterblijft, mn moeps janken omdat dr ‘kleine dochter’ haar verlaat, mn pa janken omdat ‘zn kleine meid’ volwassen wordt. Haha, wordt gezellig :wink:

Ennehm,ja 25e ofzoo ergens… Niet teveel meenemen he in je koffer;)

Nee laat maar… Het is gewoon een triest persoon!!

@Cristina: Inderdaad, die taferelen zul je krijgen, maar ook wel begrijpelijk toch? En ach, als je eenmaal daar bent en het gaat verder goed met je, dan is dat ook wel weer over. Dan zeggen ze, nou onze dochter studeert toch maar mooi in het buitenland en kan zich goed redden. Tenminste, daar ga ik dan vanuit he! :wink: Enneh…zover weg is het nu ook weer niet.

Als zij je af en toe wat zakgeld sturen :p, kun je in de vakantie’s nog eens weer deze kant op komen toch!

@ Roanna: haha, ja precies;) Zo denk ik er ook over.

@ MK: wat gaat er eigenlijk gebeuren met de kleine als jij weer gaat werken?

@ Cyn: ons een beetje nieuwsgierig maken en dan zelf niets meer vertellen ;).

Cris,me oma is nog gezond en woont ook nog zelfstandig.Vind t aan de ene kant wel jammer dat ik op der verjaardag er niet bij kan zijn,maar ja…

Cyn,ja ons nieuwsgierig maken en dan niks vertellen.

Marren,heel veel plezier in Marmaris

Oke dames. Moet helaas weer even afhaken. Mijn dochter komt zo ff een bakkie doen hier. Ze komt niet zo vaak dus, ga ff lekker babbelen en bijpraten met haar.

@ Cynthia: Is de stoom inmiddels een beetje afgenomen? :wink:

Tot vanavond laat en anders tot morgen.

@ Bep: Als je morgen naar Zutphen gaat, moet je in Apeldoorn ( hee, daar woon ik) de afslag Zutphen hebben he! Maar dat wist ja al he? :unibrow: Dusse…

Diezelfde weg, ga vanavond ook doen, om naar mijn schoonzus te gaan. Die gaat samen met haar man ook mee naar Gumbet de 25e september. Oh, dat wisten jullie ook al? :stuck_out_tongue:

Tot laterssssssss :dag:

IK HOEF NIET TE WERKEN, ER ZIJN TEVEEL MENSEN INGEROOSTERD!!! Joehoeeee!

Hmm, en er is niemand om in mijn vreugde te dansen…

In ieder geval, ik ga zometeen mijn ouders wegbrengen naar vrienden, daarna ga ik naar de bios met mn vriend en een vriend van ons.
Fijne avond dames!