mwahhhh nee Toos…kaakkramp…van het babbelen
@Viva: Gelukkig dan alleen van het babbelen:tongue:
Goede avond kletskousjes.
Zijn ook weer terug van de verjaardag, was weer gezellig. Bijgelezen en oeps … het was wel veel.
Leuke berichten over de vakantie, een superfoto van een stalende G, de strings van Cyn, het kapsel van Beps, kerstpakketten en lekkere hapjes. Heel vervelende berichten! De oma van Brenniej in het ziekenhuis, hopelijk knapt ze heel snel op zodat ze met een gerust gevoel naar Turkije kan. En een zieke Bloem :paranoid:, vreselijk om met een voedselvergiftiging door de woestijn te hobbelen. Dat is echt afzien. o die kampt met heimwee en in Kathmandu weer richting Nederland wil komen. Hopen maar dat Bloemmie toch blijft genieten. Misschien komen ze nog wel anderen tegen waarbij ze zich aan kan sluiten. Lijkt me toch leuker je ervaringen te delen ipv overal in je uppie heen te moeten sjokken. En wie weet zijn dit gewoon niet DE landen voor o en kijkt hij er anders tegenaan als ze straks weer andere dingen te zien krijgen. Even afwachten dus.
Ik zie het al voor me Roanna bij de dokter met kaakkramp van het “babbelen”:D:D:D
Ja dat is helemaal waar Toos, ik heb gelukkig er geen problemen mee gehad, een collega van mij wel, die ging naar griekenland op de dag dat iris failliet ging, was als ingecheckt op schiphol, gewoon vertrokken, maar tijdens de vlucht ging hij dus failliet, komt ie aan op griekenland, is er geen hostess…heeft een andere touroperator hun meegenomen naar het hotel, daar kwam gelijk de manager, dat ze niet werden toegelaten, nou na veel vijfen en zessen toch een kamer, hoefden ze niet te betalen de eerste nacht, vervolgens de volgende dag bellen met de sgr…heen en weer faxen, toch nog een vlucht zelf weer moeten betalen voor de terugreis…en dan hier de papierwinkel door, ze hebben wel alles vergoed gekregen, ook telefoon en fax en taxi kosten, netjes geregeld trouwens van de sgr.
@Toos: Dat gevoel heb ik ook altijd. En daarom meestal O*d, A**e ed
Nee niets meer van Bloemmie. Was ook verrast dat ze belde. Was niet de afspraak, maar smsen lukt niet.
Nee het is puur de voedselvergifiging. Haar Crohn heeft ze goed onder controle Ze kan niet wachten tot er ergens weer een compie tot haar beschikking is… ze loopt bijna over, en kan het dus met Blob niet kwijt!!
Nou goed, hoor ik iets dan zet ik het er meteen weer op!!
Trusten wij gaan ff bijBabbelen :unibrow: :evil:
:dag:
Oh ho… wat zijn jullie erg.
Je weet het Toos over geluidoverlast. Krakende wagens… leven het langst. :dope:
Ik denk wel dat ik zo’n waterpijp ga kopen.
hey dames…ikke kom ff goede nacht zeggen!!
niet veel bijgelezen…sorry!!!
slaap lkkr allemaal…xx
Een vriend van onze dochter heeft ook een reis van 8 maanden gemaakt. Hij is in australie begonnen, samen met een vriend die hij al goed kende. Toch ging het al snel fout. Ze bleken andere interesses te hebben van ze wilde gaan doen. Die vriend is alleen verder gegaan, maar kwam gedurende zijn reis steeds weer mensen tegen die hij al eerder had ontmoet en reisde daar weer even met verder
@Beps
Vreemd he, het klikte hier in Nederland zo goed, tenminste dat begreep ik uit de verhalen van Bloem. Verwacht je dan eigenlijk ook op vakantie, je hebt dan zoveel te zien, ook zoveel om over te praten lijkt me. Zo zie je maar weer hoe moeilijk het is om de ideale reisgenoot te vinden.
Ik ga slapen, morgen op tijd opstaan dan rustig aandoen en dan om 10 uur gesprek daarna werken tot 21 uur
Ik heb Bloem vanmorgen ook gesmst om even op te peppen, ging bij mij wel goed.
hahahaha Toos,ik zie het al voor me…mevrouw wat heeft u gedaan…gebabbweled…wat??? gebabbweled…
@cris: weet niet of ik t al eerder had gezegd, maar beter twee keer dan helemaal niet veel plezier daar, succes met de studie dat je daar een leuke tijd mag hebben goede vlucht morgen
Dat hoop ik ook voor Bloem. Maar alleen zal ze het ook wel redden denk ik, maar wat Marion al zei, het is toch fijner als in je eentje sjokken. Je wilt het vaak ook wel met iemand delen, vooral als je geen internet in de buurt hebt.
gelukkig geen garnalencoctail…beps…hubbie was NIET in de sauna
@Linda: Slaap lekker, succes met je gesprek en werk ze morgen
@Filiz
Truste … slaap lekker!
@Toos
Zie je vaak in reisverhalen dat ze toch genoeg aansluiting vinden onderweg. Dat je steeds dezelfde mensen tegen komt omdat je toch zo ongeveer allemaal dezelfde hoogtepunten aandoet. Gelukkig heeft Bloem lef, ze is spontaan en heeft een leuke babbel. Die redt zich wel.
Ja jammer hoor voor Bloemmie, misschien kan ze net als die kennis ook met anderen meereizen, alleen is maar alleen, lijkt me niet leuk om het alleen te doen…
@Linda
Succes met je sollicitatiegesprek morgen!