TTT deel 51!!!!

Filiz…slaapse…Linda ook welterusten.

Ga jij wel bijbabbelen Bep? Nou weltrusten dan en babbelse he! :wink:

@Linda: weltrusten ook en succes met je gesprek. :dag:

Bob is wel lief hoor, hij was wat stliletjes, maar niet uberstil ofzo.

Ik ga nu slapen ladies! Bedankt voor alle ‘veel-plezier’ wensen. Ik laat, wanneer ik internet heb, wat van me horen!

Toedeloeeee!

Ennehm, jullie moeten allemaal ‘Wish you were here’ van Pink Floyd downloaden en dertienduizend keer achter elkaar luisteren.
Hij is fantastique!

Ga nu echt tot morgen

@Cris
Goede reis morgen en zet em op daar in Schotland! Hopelijk tot gauw!!

Cris:kus:…meisje…heel veel plezier:lol:, doe je best en maak er wat van:biggrin:…we wachten hier op je verhalen:crybaby::dag:

:dag:Linda

@Chris: Had eigenlijk gedacht dat hij misschien eerst dekat uit de boom wilde kijken. Maar in zijn stukjes is weinig enthousiasme te lezen.Heb er vandaag nog aangedacht en eigenlijk verbaast het me niet

meiden ik ga plat…nee niet bijbabbelen hubs slaapt al…ga nog even tv kijken in bed…en dan morgen weer aan het werk, kijken wat er allemaal ligt te wachten op mij…tot morgen…

Cris… see joe leter.

Goede reis en doe je best en tot gauw weer op het internet. Het ga je goed. :kus::vak01:

@Chris: Heel veel plezier en heel veel succes:thumbsup::thumbsup:. Sterkte morgen met het afscheid. Wij gaan je in ieder geval missen hier:crybaby:. Hoop je gauw weer te zien hier:kus:
:dag::dag:

@ Viva: Jij ook welterusten:slapen::slapen: en werk ze morgen

Mijn manneke ligt er ook al in, maar slaapt nog niet :smiley:

Ik heb zojuist mijn WW-zakje ernaast gelegd, dus ga ik er ook zo maar in.

Zou ik trouwens die WW-zak mee moeten nemen naar Gumbet? :stuck_out_tongue: Niet he? De weersvooruitzichten zijn wel gunstig op reiswijzer.

Oke dan, voor iedereen die gaat slapen of babbelen, geniet ervan en tot morgen weer. :dag::kus:

Ik ga ook zo mn mandje opzoeken. Anders krijg ik weer op mn kop van Roanna dat ik te lang uitslaap.
Dus jullie ook slaap lekker
:dag::dag:

Trouwens als ik het zo zie, moeten we morgen alweer verhuizen.

Even nog een herinnering voor Toos en alle anderen die het vergeten waren: 25 september. Onvergetelijke dag! :vak02:

:kus:Doegggggggg

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
[SIZE=3]Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:[/SIZE]

**Cristina: 20 september- Edinburgh - 4 jaar studeren!! **:scotland:

Brenniej: **22 **september - Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: **23 **september - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Marmaris

Filiz: 19 december - Side

2008*****************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Turkije-fan - 2 juni Begin stage voor 5 maanden in Turkije

2008****************

En dan de verjaardagen nog …

29/09 Brenniej

08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar

Slaap lekker, Marion doe jij het licht weer uit en de boel op slot

@Toos
Dacht ook dat ie misschien eerst nog wat moest wennen aan onze altijd kwebbelende Bloem.
Het schrijven … denk dat mannen toch wat minder gevoel leggen in hun verhalen, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, en alles wat oppervlakkiger omschrijven. Misschien zijn het ook niet echt de landen voor hem en valt het hem allemaal wat tegen. Lijkt mij persoonlijk allemaal wel mooi om te zien maar zou ook enthousiaster worden van Thailand, India, Maleisië, Indonesië, Australië om maar enkele voorbeelden te noemen. Ze hebben de 1e dagen ook ontzettend veel in de trein gezeten, weinig om handen, nu weer een aantal dagen in de jeep. Misschien dat dat hem tegenvalt en opbreekt nu. Maar dat is allemaal maar gissen, moeten gewoon even afwachten. Je gaat je er zo’n raar beeld van vormen he, Bloem helemaal opgewonden over al dat moois, en o die er een beetje depri bij loopt. Vind het geen prettige gedachte.

Nogmaaaaaaaaaaaaaaaaal Christina heel veel succes en veel plezier in Schotland

:idea::idea: de lampen uit, zal zachtjes doen want iedereen is al naar bed :slywink: