TTT deel 51!!!!

@Toos: Wel opletten. Zonder vlucht zie Viva. :unibrow:

@Viva: Wat een verschil in prijs dan als je een dubbel bed wilt met uitzicht op de haven. Heb je dat gezien?

€ 256 of € 832 met uitzicht op de haven. Nou, ik zie hier bijna toch nooit niks van omdat ik merendeels buiten de kamer doorbreng en s,nacht toch niet van plan ben om te gaan bijbabbelen. M.a.w. toch mijn oogjes dicht heb.

Vind het voor Serhan in mei dan niet goedkoop, ben je ongeveer € 1300,- kwijt voor 2 weken en heb je LO

de goedkope is een met zn tweeen in een eenpersoonsbed;)

hahahah nee een dubbel, dus gewoon een tweepersoonsbed, in plaats van 2 aparte bedden.

Inderdaad, als dat de prijs is, is dat niet zo goedkoop. Weet ik voor dat geld wel andere acco’s.

Maar wel goed van je Viva, om ons even op deze site te attenderen. :thumbsup:

Wie weet, kunnen sommigen hier wat mee.

@Roanna kan het ff checken hoe dat zit. Als dat zo is is het wel goedkoop

Tweepersoonskamer met tweepersoonsbed - Beschikt over een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden, opgemaakt als een tweepersoonsbed. Geschikt voor twee personen. In de VS en Canada KAN een tweepersoonskamer beschikken over twee tweepersoonsbedden en kan zo plaats bieden aan vier personen

Dat in Kusa moet denk ik Ali Baba zijn

Wat???

Wij met z’n beiden in een 1 persoonsbed? We zijn beiden wel klein van stuk, maar ik heb wel vakantie, dus wil wel een bietje comfortabel liggen. :stuck_out_tongue:

Dat is een 2** hotel of appartement. Komt er niet zo geweldig uit op reiswijzer

kost ook niet veel zeg maar…

Moet toch kunnen met zn tweeen in een eenpersoonsbed. Je komt alleen maar om te slapen en bij te babbelen

Prijzen zijn niet duur, maar als je het als pakket boekt is het toch goedkoper… want het blijft niet bij alleen de vlucht…heen transfer…terug transfer…bevestiging reis al daar. En geen hosti, je hoop hem/haar nooit nodig te hebben…maarehhh wij hebben het de laatste jaren wel steeds bij dehand gehad…

Nee ik boek pakket…

Ikke thuis, en naar bed

Heyy Beps, dat is een vluggertje. Je hebt gelijk dat komt er nog bij. Nog iets van Bloem gehoord??

Ik weet ook niet of het wat is…kwam hem toevallig tegen, en dacht…kan niet waar zijn…zo weinig…

misschien is het toch wat voor mensen hier op het forum…was gewoon wat aan het surfen toen ik het tegenkwam…je weet maar nooit.

Nee daarom. Moet je er ook niet teveel van verwachten, valt het ook niet tegen, zeg ik altijd maar.

@Toos:Nee Toos, in de vakantie wordt er bij ons niet bijgebabbeld. :stuck_out_tongue: Dat doen we thuis wel weer.

Beps…wat een narigheid toch met Bloemmetje

@Viva: Ik boek liever bij een vertrouwde organisatie Als er wat gebeurd zit je in ieder geval goed. Stel dat Irs trvel niet bij de SGR was aangesloten had je mooi een probleem gehad

Bang voor geluidsoverlast??