@Toos: Wel opletten. Zonder vlucht zie Viva. :unibrow:
@Viva: Wat een verschil in prijs dan als je een dubbel bed wilt met uitzicht op de haven. Heb je dat gezien?
€ 256 of € 832 met uitzicht op de haven. Nou, ik zie hier bijna toch nooit niks van omdat ik merendeels buiten de kamer doorbreng en s,nacht toch niet van plan ben om te gaan bijbabbelen. M.a.w. toch mijn oogjes dicht heb.
Tweepersoonskamer met tweepersoonsbed - Beschikt over een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden, opgemaakt als een tweepersoonsbed. Geschikt voor twee personen. In de VS en Canada KAN een tweepersoonskamer beschikken over twee tweepersoonsbedden en kan zo plaats bieden aan vier personen
Prijzen zijn niet duur, maar als je het als pakket boekt is het toch goedkoper… want het blijft niet bij alleen de vlucht…heen transfer…terug transfer…bevestiging reis al daar. En geen hosti, je hoop hem/haar nooit nodig te hebben…maarehhh wij hebben het de laatste jaren wel steeds bij dehand gehad…
@Viva: Ik boek liever bij een vertrouwde organisatie Als er wat gebeurd zit je in ieder geval goed. Stel dat Irs trvel niet bij de SGR was aangesloten had je mooi een probleem gehad